Solen steker

Nu är det verkligen varmt,
jag tycker jag har svårt att hitta något att ha på mej såhär till vardags, men lever påa tt det är svalt i salongen

Nästa vecka är det sweden rock, huuuur ska jag inte kunna klä mej för varmt då?
Jag vet att det är klassiskt att en tjej säger att "jag har inget att ha på mej"
Men jag har brist på byxor, shors och kjolar, I promise.

Är man lite rund om midjan så är det inte så lätt heller,
och mina bästa byxor är så utslitna på insidan av låren (dom är nästan 10 år gamla om inte mer)
och dom går inte att laga mer så man MÅSTE ha strumpbyxor under o det blir ju så varmt!

Jag älskar värmen o solen o allt, klagar inte på vädret.
Bara att jag är dålig på att klä mej för varma perioder.


Nu sitter jag inne på salonge i stan och gör ingenting.
Idag är det dött dött dött.
Imorn däremot är det nästan fullt.
Knasigt de där.

Jag längtar till srf :)
Syllan MÅSTE åka med oss... hennes chef MÅSTE ge henne ledigt på onsdag.
måste måste måste, annars missar hon bästa festival dagen OCH Johannas bröllopp..

här har ni något o njuta av ;)




det är så bra så man känner sej alldeles kär i magen.

puss o kram!
/Monkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0