dig dig dig

Ja... jag försöker få saker o ting gjorda men det går ju lite som det går.
Varje dag är som en bergodalbana just nu.
Kan inte vara lätt att behöva ha med mej att göra i längre perioder.
Jag känner att jag börjar komma till slutet med vad folk orkar med.
Tror jag tjatar sönder mina vänner.

Dessutom har jag kommit fram till att jag är en jävligt tråkig person.
Säg vad ni vill men det är min åsikt.
Tråkig behöver inte vara negativt i alla lägen.
Bara en .. torrboll, trist.. för lugn.
Jag är ingen party brud, det är inte full fart o fläkt på mej hela tiden, jag har inte sprudlande bubblande energi och är igång nonstop. Jag är inte den man ringer om man tänker att "fan jag vill ha kul ivägg, jag vill festa o ha roligt" då tänker man inte direkt efter, Jag ringer Monkan.
Det är mer troligt att man tänker så om man känner att "jag vill ha en lugn skön kväll med film , snack o myspys"
Visst, det är bra på sitt sätt., men lite tråkigt kanske.
Så jag har fått en ny nojja.. eller ja.. jag har haft den rätt länge egentligen, men jag är mer medveten om den nu.
Jag är för tråkig för folk.
There it is..  Ja.

Jag känner att jag lär känna mej själv helt sjukt mycket hela tiden just nu.
Jag har alltid varit en förvirrad person, som när dom frågar vad jag gillar för filmer så har jag ingen aning om vad jag ska svara för jag vet inte riktigt vad jag tycker t.ex

Ah, jag börjar iaf få bättre koll på mej själv.
Dessutom så utvecklas man hela tiden och nya saker kommer in i ens intresse osv.. men det kommer de ju göra hela livet... I hope.

Ah men eftersom jag känner mej som en så jäkla tråkig person så har jag inte så mycket att skriva heller.
Det är mycket som händer just nu men jag känner mest att jag håller det för mej själv och väl utvalda närastående.

Jag kan iallafall bjuda på en förjävla bra låt som får det att pirra i magen på mej.





PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0