Skön kväll hemma Skön dag på stan

Igår och idag har jag varit duktig, jag har fått massa saker gjorda.
Igår jobbade jag heeela dagen med butiken, packade ordrar och bokförde och gjorde reklam o höll på.
Idag har jag varit hos tandläkaren, köpt biljett till min göteborgsresa på torsdag, fixat till mina egna naglar och fixat en kunds naglar, och sett till att en av mina STOR räkningar blev uppdelade och betald (skickade Zikkan med pengar till banken medan jag var hos tandis) Va skulle jag göra utan Zikkan??

Han satt nyss och hade en sån hysterisk skrattattack... Tårarna rann nog lite där. 
Han får sånna fniss stunder lite då o då.. Det är bara sött :)
Oftast smittar dom av sej men nu tyckte jag bar han var söt.

 Jag var o fördrev lite tid mellan tandläkaren o biljettköpet och hittade en grejj jag verkligen vill ha :) Men jag har inte pengar nu så jag satte upp den på önskelistan..
Tog bild iaf så jag kunde visa Zikkan när ja kom hem :D




Nu ska jag inte vara sån jobbig jävel o klaga på mej själv, men bortsett från putmagen så är det en snygg tröjja/klännig eller hur?

Tog en liten prommis i stan och sthlm är inte så grått o tråkigt som alla kan tro.. inte ens mitt i smeten, detta var ju lite på söder visserligen, Skanstull, men ändå.. det är i STAN



En ensam alkis i parken, klassiskt..



tjusigt va?   Älskar verkligen hösten, det är definitivt den bästa årstiden..
Regn o rusk klagar jag itneheller på, det är skit mysigt.
Om man är inne ja säger ni då..
JA det är klart!!!  men eftersom sthlm är så grått o tråkigt så är man ju oftast inne här ;);)

Nej men allvarligt så tycker jag om den biten med, det är mysigare att komma in då.. tända lite ljus o ha det skönt hemma, doft oljor o ljus o mys. Fantastiskt.. Och så klär man på sej lite mer också,  tjocka tröjor o jackor o halsdukar o allt. me likes.

Här är naglarna föresten..
Hade tänkt göra något roligare höstmotiv.. men inspirationen försvann helt plötsligt när jag satt där o fifflade.. får göra något roligare sen.


ursäkta den dåliga bilden, kameran ville bara inte..


hittade mer VILL HA i stan idag...
kolla på detta
(Nej jag ska inte skaffa fler soffor, men jag kan väl få drömma????)



Ja, det är mycket man vill här i världen...
Just nu nöjjer jag mej mest med att drömma om det och le åt att lugnet hittat hem i mej igen.
Saker är istortsett som dom ska vara just nu. 
Om jag bara hade mer pengar så jag kunde köpa mer saker och fyll aupp butiken till max med en gång!! jag är lite för otålig på den punkten men det löser sej emd tiden det :D

Ta hand om er! 
Puss
 

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Jättemysig tröja och mycket snygg soffa.

2009-10-21 @ 09:26:14
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Lizaloop

hoppas att kunderna har börjat strömma in. har lotta förresten skurit ut det där hon skulle göra åt dig för ögonfransbetalningen?

du måste ju ta lite kort från utsidan och insidan av din lilla butik så man får se hur det ser ut ju!!

2009-10-21 @ 12:33:08
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0