Harmoni

Jepp, det känner jag nu igen faktist. :)

Ena tjejen mår bättre, hon har hittat sej någon att krama och tänka på så hennes vardag är lättare.
Den andra mår bra trotts omständigheterna, eller ja.. OK iaf. det går upp o ner men det är inte katastrof.
Nästa vecka ska jag ner till en annan vän och få se honom i ögonen och prata med honom och faktist få känna hur han mår nu när allt skit lagt sej litegrann.
Bamse har hört av sej och vi har pratat ut och det känns faktist som att det problemet blåst över, upp till bevis visserligen, men det känns som det är lugnt på den fronten med.

SÅ.. vardagen är mycket lättare nu och det känns fantastiskt.

Nu är det bar amitt kvar, men det är lättare för mej att hantera mina egna problem om jag har lite kött på benen och kan koncentrera mej på mej själv till o från :)

Idag har vi hjälpt Nico att överraska Johan med lite ommöblering.
Nu är deras tomma rum ett sovrum, och han verkar gilla det :D:D

Vi håller på o lagar mat här sen ska vi väl ha en skön o lugn fredagskväll.. kanske ska upp o hämta lite sällskapsspel? eller så sätter sej ja o Nico framför Wii och skjuter lite zombies <3 det är ju inte helt fel det heller haha.
Men nu ska jag vara social.





Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Ellen aka Kakflickan

svar: tack så mycket!

Jag kollade i din butik och du har jättefina saker. Jag kanske köper något!

2009-10-19 @ 16:46:50
URL: http://kakflickan.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

hej vännen hur e livet jag har de toppen snart e de halloween :)

2009-10-20 @ 16:18:22
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0