Doftprover

Ok
jag behöver lite hjälp.
Just nu så skickar jag ut doftprover som är små tyg hjärtan dränkta i parfym, i små zip påsar med loggan och parfym namnet på.

Men ja ghar slut på små tyg hjärtan och jag kan inte hitta fler.
Jag har heller inte ekonomi att beställa 10.000 tals maskin förpackade doftprover.
Och eftersom dessa är helt gratis för kunden så kan det inte kosta mycket för mej heller.
Att skicka ut små flaskor med 2ml i är ju bra, men dom kostar att köpa in från leverantören tillochmed för mej så dom kan jag inte ge ut gratis.
Har ni några tips?

Jag vill inte att dom ser jätte tråkiga ut.
En zip påse är redan tråkigt så det räcker, innehållet får iallafall vara lite gulligt eller snyggt.
Fördelen med dom små tyghjärtanen är att kunden kan ta ut det och testa parfymen på huden, vilet är att föredra, annars kan man egentligen skippa det där med att skicka hem prov ;)

så.. give me your best shot!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0