Funkar Verkligen!! :)

Hej hej
nu har ja varit dålig på att uppdatera, men jag ska .. jag lovar.. det är en massa nytt som hänt. :)

Men idag är jag helt slut, tänkte faktist bara berätta att en del gratis sidor är bättre än andra! haha.
Idag har jag växlat in mina poäng mot två bio biljetter + menyer med popcorn o cola OCH en tidnings premumeration för typ 400 pix.... och det är bara för att jag klickat runt lite och gått med i playfirst via dom och så..
Det funkar verkligen ;D
kanske inte ska ropa hej fören allt är hemma i brevlådan och bekräftat, men jag tvivlar faktist på att jag INTe skulle få sakerna ^^
Nu har Zikkan gått med oxå. :D   hur ofta går man på bio lixom?
så är ni sånna som har lite för mycket fritid och gillar o klicka runt lite o sådär så borde ni gå med här om ni inte redan gjort det.






Jag var rätt tveksam först, men jag blev iaf övertygad nu :)

Nåja.. jag lovar att återkomma med varför jag är så satans trött idag, och så ska jag berätta om nyheterna från sista dagarna.  ;)

kraaaaaaaaam!

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Måste få säga att jag gillar din blogg-speciellt designen. Älskar den lila koikarpen och är Lush-fantast. Kul med en uppdatering

2009-05-14 @ 09:03:25
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0