nail art

jag började sitta och pillra lite på nailart igår.
Ville sååååå gärna göra massa roliga saker, men allt ligger ju på salongen
så jag kan ju inte sitta hemma o dona längre.

men jag kunde iaf testa lite hemma.


helt ok för att vara första försöket o ha lite gamla nagellack hemma och tandpetare.. haha!!



Nyår var skit skojjigt.
Synd bara att Zikkan fick knyta sej tidigt.
han missade mååånga skratt!
jag, mamma och Matte satt uppe till 7 på morgonen. Vi hade så skojj!

Och Matte.. vilket kärt återseende, vi var så glada o se varandra igen.
skit mysigt var det.

jag funderar lite på om jag ska ta mej in till salongen idag o dekorera lite.
Det är ju bra att vara där även om man inte har några kunder.
bara att jag tar med mej datorn in :)
fick hem min nya bärbara förra veckan, den är så fiiiiin!

har inte så mycket mer att skriva idag,
nya året började bra helt enkelt.hoppas det fortsätter likadant

GOD FORTSÄTTNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0