Vet ni vad jag fick??

Nä det kan ni förståss inte ha en aning om :)
Men min lilla Zikkan vet precis vad som får mej glad.
den är skitsnygg på!! Lite matt finnish, inte lika högglansigt som det "brukar" vara :)
Fantastiskt...
Det blir nog skiiiitsnyggt med svarta dekorationer på, lite streck o sådär, ska testa.. Lägger upp någon bild och det blir bra :)
Nu har jag ju pekat ut just precis det nagellacket för honom tidigare, men ändå.
Härligt härligt :)
Matchar håret med.. Jag har lagt i lite mer rosa i håret, ska försöka ta en bild imorn o visa kanske.
Idag har jag skrivit ut 130 nya visitkort till butiken, och umgåtts med Nico.
Vi har sett lite filmer och gottat oss.
Båda våra pojkar har varit på julbord med jobbet, så vi tyckte allt att vi kunde få unna oss lite gott vi med.
Vi delade på en frys pizza och åt lite nacho chips med gucka :)
Sen när Zikkan kom med bilen så åkte vi o köpte glass.
Nu sitter vi framför våra datorer och varvar ner efter dagen, snart dags att hoppa i bingen.
Hoppas ni har det bra därute.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0