Roomservice

ÄNTLIGEN är det sänt på tv!
haha
jag har varit rätt nervös för det här!   (^_^)
Men det gick rätt bra ändå.
Men jag tycker inte jag såg lika  lycklig och överraskad ut som jag faktist var!
Jag var helt otroligt glad och jätte jätte jätte nöjd!
Men jag hatar verkligen att stå i centrum, ha en kamera i ansiktet och stå på scen och allt sånt så jag tyckte det var jätte läskigt med kameror överallt.
Däremot så hade jag helt blackout när vi klev in i rummet, kom inte ihåg något av vad jag sa eller hur jag reagerade.
Så det var nytt även för mej nu när jag tittade på det.
Sa "oh herre gud" liiiiiiite väl många gånger för att det ska va ok ;)

Vi Kunde inte fått en bättre inredare!  Ni var fantastiska allihop! tuuuuuuuuuuusen tack!

missade ni dagen avsnitt eller vill se inköpslistan kan ni se det här


jag kan ju inte säga att jag är glad över hur fan ja ser ut på den här bilden.. men men skit samma!
Jag ser ju gladare ut än i tv iallafall...



Dregen är verkligen en helt otrolig artist/konstnär, Helt galet vilken fantasi! och underbar smak! Vi har klart snyggaste vardagsrummet någonsin. 

och katterna fick vara med på ett hörn i rutan ;)

SÅ, vad tyckte ni om programmet?

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag tyckte du såg jättebra ut i TVn och jag blev överraskad av vad Dregen gjorde, så snyggt!

Kollat runt på din blogg också och vill önska dig lycka till med ditt företag, naglarna är jättesnygga.

Gör du tånaglar också?

Har varit i Shanghai och där är det vanligt att de gör det på salongerna.

Verkar som du är lika Lushfan som jag är. Är såld på deras produkter sen jag provade första gången för säkert 10-15 år sedan.

So long and good night!

Helene

2009-04-15 @ 22:16:11
URL: http://langborgsullevidal.blogspot.com
Postat av: Karin

Mäh..de där missade jag...DAMN!!

2009-04-15 @ 22:22:45
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja ABSOLUT....hi hi...) På lördag...I will..

2009-04-15 @ 22:26:28
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Karin

shit nu MÅSTE jag ju se...ha ha..Sen byter vi lägenhet...

2009-04-15 @ 22:56:28
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Underbart, å ni har ju fått det såååååååå fint, men gud så litet rummet såg ut i tv-rutan!!

2009-04-15 @ 23:18:47
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag tittade nu!!...Du...jag är GRYMT AVUNDSJUK!!!!

och va söta ni va...bara ett enda misstag hände i inslaget... Skaka hand med Dregen..ja menar asså hallå..jag hade slängt mig runt halsen på han...ha ha..

Vill ha...allt tror jag...Kistan woooow...

Ska kika på lördag med Måste!!



Grymt Grattis till ett underbart hem...och fota fota fota..

2009-04-15 @ 23:27:18
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Lucas

Bra program och ni skötte Er sååå bra! Men en undran bara - ska ni inte inreda ALLA rum i samma anda nu när ni liks börjat?

Blodröda köksluckor, dödskallar i sovrummet och spindlar i hallen, lik i garderoben och så måste ni skaffa er en elak svart katt som ylar på nätterna..

Nej men programmet vart bra och alla skötte sig fint.

Ni fick då allt bra saker från TV.

Inget gymkort och inga cyklar ha ha!

2009-04-16 @ 08:19:25
URL: http://lucas1962.blogg.se/
Postat av: Mian

För att använda ett rätt töntigt uttryck men ändå beskrivande...OH MY GOD!!!! Daem va SNYGGT det blev!! Han har verkligen sinne för design den där Dregen. Vilken grej alltså, och snacka om att ni har theee vardagsrum nu! En fråga, var det ren lyckträff med t-shirten? Å du, du såg inte alls konstig ut eller så, man såg verkligen hur glada ni blev. :) För att upprepa vad någon annan sa här, jag e grymt avis och har bestämt att ni tar våran 4:a här i Örebro å vi blir Sthlmare! ;)

2009-04-16 @ 08:41:06
URL: http://eldkvinna.blogspot.com/
Postat av: zikkan

Mian: Det va, helt ärligt, HELT en slump att jag hade t-shirten!! Vi hade faktiskt INGEN aning om att Dregen skulle vara där! Vilken lyckoslump att jag faktiskt hade BYB tshirten på mig, då man har typ 1000 andra tshirts... =) haha, byta me en 4a i örebro? njaa.... ;) LUCAS: Jepp, vi har målat om i sovrummet i samma högblanka svart, garderobsdörrar, o där e de ju vinrött på väggarna redan..vi har nytt grymt snyggt svart "grafit"golv i köket och nu ska vi göra om hela badrummet! så det ska bli en riktig rocklya rakt igenom!

2009-04-16 @ 15:18:01
Postat av: Syvvan

TOPPENKUL program vännen! tumme upp Farligt o se på dock, för jag vill oxå ha det så där fint!! Hoppas du tog Dregens & c:o mobilnr så du kan ge det till mig så?? ;D Pöss o kram på er!

2009-04-22 @ 12:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0