Lite för snabb

Nu när solen kommit fram så är folk välldigt snabba med att klä sej tunnare och lättare och försöka hålla sej utomhus.
Vi är inga undantag.
Vi bestämde oss för att grilla igår, skulle få lite besök och grilla är mysigt.
Men det var inte riktigt så varmt. haha.. vi kund elikagärna suttit med vantar där ute.. ^^
först var det ju helt ok, sen började det blåsa och solen försvann helt.. maten blev kall nästan med en gång
MEN vi hade trevligt o kul! och det var ju meningen så det var ju bara bra ändå :)

När jag står där o pratar med vänner så ser jag en gestalt jag känner igen, Jag ropar på henne men hon hör inget så jag ringer hennes mobil o ber henne vända sej om.
Det var Candy!!! från nagelkursen :D:D hade inte träffat henne sen Juni! i det är ett bra tag sen.
Vi har försökt ses men det skiter sej alltid.. och nu var hon där på min gård :D
dom skulle grilla så jag bad dom såklart komma ut och slås ihop med oss.
men dom var så sega så vi hade redan gått in när dom kom ut.

Hur som hellst så blev jag jätte glad att se henne igen.

Idag är det inte så soligt,  mest grått och trist.
Jag vill göra saker, men jag vet inte vad och jag vet inte vart jag ska börja haha.
Som en vanlig dag altså.. vill så mycket men ingenting blir av.   Det är så mycke GO i mej!   haha!

Nej, jag ska faktist försöka göra ett ryck, ska skriva ut reklam lappar o sånt iallafall!

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Äntligen får vi se er på tv ...längtar tills imorrn kramar

2009-04-14 @ 20:54:25
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Helene

Hej!

Kul att få kontakt med någon man skrivit om.

Trivs ni med rummet?

Har ni gjort om något?

Har ni använt luckan i "likkistan"?

Har ni träffat Dregen igen?

Oj så mycket frågor!



Dregen verkar vara en skön person, är han det???



Ha det gott!

Helene

2009-04-15 @ 21:56:04
URL: http://langborgsullevidal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0