Time to dream!

Det har blivit som jag antog.
Jag kommer sluta på mitt jobb den 1a december, men jag har en jätte jätte bra fallskärm att luta mej på.
Och jag kommer få utbilda mej till precis det jag vill och har ett år på mej att se till så jag kan stå på egna fötter.
Det är helt fantastiskt.

Jag o zikkan har kommit till en helt underbar period.
Vi har kommit ur kokongen och har helt enkelt börjat umgås med våra vänner igen. själva.
Ingen av oss har hindrat den andre från att göra det, vi har bara valt att umgås med varandra.. bara velat vara med varandra. Men på sista tiden så har jag saknat att hitta på saker med mina vänner.
det är ju så klart jag gjort det innan,
men det är en sak att åka med sin partner till någon polare o va där ett tag o sen åka hem. Och det är en helt annan sak att åka dit själv o umgås. Så är det ju, det går ju inte att komma ifrån.
Och nu så har jag börjat ta mej ut o umgås med dom. Det känns skit bra.

Eftersom allt gick så snabbt i början med oss så hann vi inte få den där perioden att dejta och sakna varandra mellan gångerna och allt som hör till. Eftersom Zikkan flyttade hit nästan på en gång och jag fick så stor lägenhet i samma veva så bara ping pang så var vi sambos.
Inget jag ångrar, tvärtemot.. allt har varit skit bra :)
Men för att inte fastna i någon rutin och "halv grå vardag" så är det bra att komma ut lite och se till att man får lite variation.
Det är ganska lätt att sitta i en vardag och alltid vara hemma och göra samma saker o sen tok tröttna och börja gnaga på varandra och tillslut så tar förhålladet styk o man "lessnar på varandra" fast det egentligen bara var vardagen man lessnade på.. inte personen ifråga..
Vi har absolut inte hamnat där.. men jag har varit i den situiationen förut, och tänker helt enkelt förhindra det denna gång innan det en börjar komma dit.
OCH jag mår jävligt mycket bättre av det.
Vi behöver sakna varandra lite, det gynnar förhållandet.
Så ihelgen ska vi inte träffas alls.. känns jätte märkligt, men vaffan.. :) då är det mysigare på söndag när vi väl ses.
Han sa till en tjejpoare på fredag o jag till min lilla Rosanna.
på lördag får jag se vad som händer.. han jobbar o jag ska nog iväg till någon, vet inte vem ännu.

mer på listan är att jag hittat två nya band jag tjatar ut mina öron med på jobbet.
All that remains och shinedown.
SÅ jävla bra :)

här en en liten youtube grejja.. det är ingen video, men jag ville bara ge er lite bra musik ^^
här är min favvolåt med shinedown just nu iallafall :) lyssna om ni är nyfikna.



lessen att jag är så dålig på att uppdatera bloggen, det är rätt mycket som händer just nu så tiden rinner lixom iväg.
ha det bra alla!!
kram!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Jag har utmanat dig på min blogg

2008-10-22 @ 16:51:53
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

såklart jag gillar shinedown ... tack för smset jag han inte svara kramar till er båda :)

2008-10-22 @ 22:43:01
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Men du vad ska du hitta på nu då för utbildning??

2008-10-23 @ 10:12:13
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack så mkt för sidan! Det var ju huuur mkt fina saker som hellst där!



Ha en trevlig helg :)

2008-10-24 @ 17:05:06
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0