Bye Bye Baby

Nu känns det lite bättre igen.
Behövde väl ladda on batterierna lite bara..
och jag känner att det är på gång iaf :)

tusen tack för dom snälla omtänksamma kommentarerna och för Låten till mej på Annikas blogg  *ler massa*
det värmde helt klart! 


Nu är det helg igen. och ikväll är FÖRSTA gången jag ska få gå på min egen klubb som besökare. haha
Har gett över Lunacy till några nya. Jennifer, Simon, Amela och Robin.
Tror verkligen det kommer bli skiiiiiit bra om dom bara sätter sej ner och får till det.

Men det ska bli otroligt spännande och se vart dom tar klubben,. Nya fräsha ideer och ett gäng som helt och fullt brinner för det här. Det är allt med lite vemod jag lämnar över något som jag byggt upp istorsett själv.
Jag menar.. hur mycket hjälp hade jag dom första två åren? Sarii såklart som hjälpte till med saker när hon kunde och lite folk här o var.. men kom igen.. hur mycket hjälp har jag haft under åren EGENTLIGEN?   När det väl har gällt har jag stått där själv nästan varje gång. Sist så fick en person jag inte ens visste vem det var hjälpa mej... för ingen av dom som ingick i mitt "crew" fanns tillgängliga..(Amela var sjuk så henne kunde jag inte be, Robin opererad och Kim verkade skita i vilket o Calle .. well.. no comment)  och det var 4 års fest och LIVE band o hela skiten.. o där stod jag ensam.. igen.
Hade inte Zikkan funnits då kan jag säga att jag inte hade haft ett lunacy då överhuvudtaget.
Folk har hjälpt mej att planera lite nu o då och hjälpt till vid tillfällen att faktist få saker gjort, och Robin har öppnat klubben nästan varje gång vilket har gjort mycket i sej såklart.
men Blood konserten sist hade jag då fan inte mycket till hjälp..Zikkan drog det tyngsta lasset och han är inte ens med och arrangerar!!  o jag kan lova att det inte är enkelt att fixa en konsert istorsett själv.. TRO MEJ.. o katastrof blev det oxå.
Och det blev mitt fall.. inte bara Blood konserten utan att jag tröttnade på att göra det mesta själv.

uscha.. ja.. ok då.. inte helt vemodigt känns det.. det känns faktist ganska bra att jag nu slipper bry mej.. haha!
men det är klart att det inte är lätt att ge över någon man stått som grundare för och fått att fungera i fyyyyyyyra jäkla åååår!
det är en jäkligt bra merit vill jag lova.
Vi blev korade en av stockholms 3 mest nishade klubbar i en interviev. den ni. det finns massa mer egotrippar att vältra sej i från den här resan.. haha... det har gjort mej stark och jag har bevisat för mej själv att JAG KAN ! och jag är inte helt dålig på det heller..
både mina föräldrar och mina mentorer blev jääkligt imponerade av min första egna stora konsert i fryshuset.
det var det bästa med allt. med tanke på att pappa själv jobbat med sånt och mina mentorer.. well.. dom är inte mina mentorer för inget.. dom har några år på nacken i branshen. och mamma.. såklart det är bäst. :) när mamma blir stolt blir jag gladast.. hah.. barnsligt va? men så är det. Min biologiska pappa dög inte upp alls den kvällen.. Han hade jätte ont i kroppen så han kunde inte. .. =/

Ja.. äh.. jag kan säga vad som hellst.. men det är faktist lite svårt att släppa taget och låta andra sköna min bebis.. 
en riktigt bitterljuv känsla.
Så ikväll ska jag klä upp mej och vara fin o dricka alkohol o festa lite tror jag.  och jag ska göra allt för att hålla mej ifrån allt vad dj bås och kassa heter.. hold me down!  I gotta do this!
 
Mycket jag just nu skiljs från och ändrar på, allt vad som varit mitt liv i en rätt lång tid.
Inte konstigt om jag mår lite upp o ner ibland.

huwwa.. No looking back.. bara att fortsätta gå frammåt.. tack till alla er som hjälper till att knuffa med i rätt riktning! :) <3







Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Ha så kul ikväll & va kul att jag kunde peppa dej lite kramar Annika

2008-10-31 @ 12:54:21
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Ice Lady

Såklart du ska parta ikväll! Synd bara att ni är "där nere" och vi har "allt roligt" här uppe! ;-)



I alla fall ska det fotas massor så ni får se (och skratta eller gråta åt) allas "kostymer"!!



Hoppas du får en kul kväll!!

2008-10-31 @ 14:23:28
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: Bettan

Var i hela friden hittar man en sån där ursexig gördel/korsett? Läckert!

2008-10-31 @ 16:33:12
URL: http://omlott.blogspot.com
Postat av: Lisa

Kolla in bilderna fårn halloween, ser ut som ni hör hemma med oss :)

2008-11-01 @ 19:51:15
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0