Dålig dag

Igår hade jag en riktigt dålig dag, o det känns som den inte är över.

Jag tror mest att det är för att det är för mycket som händer just nu överallt. Många förändringar åt alla håll och det är lite svårt att hålla fotfästet.
Jag vet att jag sagt att jag vill det här och det VILL jag, men samtidigt så är det inte så lätt att släppa all trygghet med ett fast jobb t.e.x och slänga sej ut i en ovisshet.
En del av mina vänner har försvunnit av olika anledningar sista året.. Och det har lämnat mej med en rätt tom känsla.
Det är inget som hänt mellan oss, snarare bara.. ja men.. sånt som händer.
En av mina närmsta försvann tyvärr när mitt förra förhållande tog slut. En kompliserad historia men våran vänskap kommer aldrig bli stark igen.. Sen är det några till av andra anledningar som jag inte kan påverka ett dugg.
Man känner sej lite tom på ett sätt. Folk kommer och går ur ens liv. Så är det och så kommer det ju alltid vara.
Men det är nästan alltid lika svårt att hantera när dom försvinner.
Några nya har ju kommit in och tagit sin plats, det är jätte roligt. Men man kan ju aldrig fylla igen tomrummet efter någonannan.

Fick för ett litet tag sen reda på att ännu en gått i graven, han valde det själv.
Både Nidas och Kim :(
Det är inte så roligt när det tillslut slår en.
I helgen slog det mej med Nidas. Kim fick jag veta för över ett år sen, men det är fortfarande lite känsligt.
Hela den historian är lite känslig och underlig.
aja. nog om det.

Hur som hellst så känner jag mej lite kvävd av allt just nu. Jag skulle behöva lite egen tid.
Jag sjunker in i mej själv mest hela tiden, sitter hellst o gör ingenting o sjunger med i låtarna på min playlist.
Jag tror att nu när jag slutar på posten så ska jag åka iväg en vecka någonstans.
Vill träffa min favorit trio Martin Oskar o Dino. Men dom har inte så mycket kontakt med varandra just nu så det skiter sej på en gång.
Får se hur allt ter sej, det blir nog bra tillslut.. just nu är jag bara lite slutpumpad i skallen o själen känner jag.
Behöver få ladda batteriet lite någonstans så jag orkar ta itu med framtiden och min jätte livs förändring. Den kommer kräva mycket energi och ork av mej.

Hoppas era dagar är lättare o lite roligare än mina!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Det är jobbigt att känna sig "låg" och det tillhör lite av årstiden också när vi går mot mörkare tider. Men ta det lugnt och samla ihop energin. Den finns där någonstans. ;-)



*Skickar uppiggande tankar från Norrland (innehållandes dagens nylandade snöflingor)! *



KRAM!!

2008-10-28 @ 13:24:42
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

Lycka till med allt och hoppas du hittar styrkan du behöver ...kram Annika

2008-10-28 @ 17:16:33
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Lisa

Synd att ni inte kan komma tills i helgen, du hade nog behövt lite norrlandsluft ;)

Ta hand om dig!

2008-10-30 @ 11:16:11
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Junitjej

En sådan fin blogg du har!

2008-10-30 @ 17:37:15
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0