Nagel mani

Då var det full fart på det mesta.
Jag har inte ens hunnit sätta ihop företaget ännu och jag har redan en massa kunder.
Bra början ;)

Igår var det en tjej som skrev itll mej och frågade om jag kunde dekorera lösnaglar åt henne.
självfallet sa jag.
hon skickade bilder på japsnak 3d nail art!! omg.
det ser inte ut att vara det enklaste vill jag lova.
men SÅ svårt kan det ju inte vara.. så jag tackade absolut ja till uppdraget, Jag tycker om utmaningar.

Jag har suttit timma ut o timma in och tittat på bilder och samlat inspiration.
Men herre guuud vilken KONST! varje nagel är unik, varje nagel är ett konstverk för sej
och jag har kommit på en metod för att göra detta med Gele istället för med akryl som dom flesta verkar arbeta med.
Mitt resultat igårkväll blev riktigt bra och jag kände mej stolt o glad när jag gick o la mej.

Ikväll ska jag dekorera Saris naglar och imorgon kommer Anna och vill ha förstärkning på sina.
Den 24 de ska vi stå på Lunacy med maskinen och lite olika dekorerade naglar för att göra lite PR och visa att vi finns, Desamma ska vi göra på Kiss för och efter fest den 30 Maj
och i Juli är det hundmässa där vi såklart oxå ska vara.

vi la upp en jätte snabb och enkel sida med lite exempel
www.freewebs.com/nail-it

jag har efter bara några timmar kommit fram till att vi får ta och göra en hel del olika avdelnigar på den där sidan
3d nail art
Imaginal maskinen i sej
och en massa exempel på titigare arbeten och min "portfolio" eller vad man ska kalla det :)

uj uj uj det här är så skojjigt.
Jag letar efter en liten del av en salong eller ett rum någonstans där jag kan vara o syssla med allt detta.
det tar upp för stor del av vårat hem och så vill jag gärna slippa katterna när jag har kunder o så :D

när jag kommer hem ska jag lägga upp en bild på nageln jag gjorde igår och Saris naglar jag kommer göra ikväll.
Ser fram emot framtiden!

lite japanese nail art for ya'll !!

image34  image35 image36

image37

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0