LUSH

finns det någon butik som är bättre?
tipsa mej isåntfall, och besiva det ;)

Jag är helt såld.. helt!  och värre blir det ju bara

för några år sen fick jag min första badbomb därifrån,
men ekonomin tillät mej inte att fördjupa mej i det så mycket.. men för ett år sen blev jag HELT såld.

Nu vill jag nästan inte använda något annat.

och nu finns ett Candy fluff ägg!!! easter edition.. jag måste ha.

image21
jag har inget badkar, men de gör inget.. jag kan låna jennys eller sariis...
det är världens bästa vardagslyx!
Man känner sej fantastisk när man har Lushalizerat sej. 

Snow fairy är en stooor favorit.. och jag måste säga att jag tycker om att dom bara har vissa produkter under vissa perioder. då får man längta lite om man har en favorit sådär. 
det gör det ju lite mer speciellt. 

I shoud coco är ju en favorit med.. 
image22
 
Och mud flats..
Mina händer har blivit helt underbart mjuka av mud flats två len och celestial krämen.
dom är rekomenderade till ansiktet men mina händer kräver mer än mitt ansikte.
jag ska köpa dream cream när jag får pengar igen
och  Rockstar soap och någon mer härlig dusch gele och coconut deodorant ..och.. och.. och... :) :) :) :)

Det kostar lite men det är såååå värt det.
jag skulle aldrig köpa något billigt skit som euroshopper eller så.
min hud och min själ är värd mer är den..

Och jag med min känsliga hud lägger ner stor vikt i sånthär.
det får gärna kosta lite mer än annat, men det är värt alltför mej.
:D

SO GO GET LUSHALIZED!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

åh jag har precis köpt min första grej därifrån; en stor härlig badbomb vid namn think pink! åh vad den affären är mysig!

2008-03-13 @ 17:24:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0