Semester snart

Ja om en månad iaf, men vi har iaf börjat boka saker och ting.
T.e.x London resa.
Det finns iallfall lite jag vill göra där :D

1. LUSH LUSH LUSH
2. Be never to Busy to Be Beautiful!
3. Holland Park!  Kyoto Garden
4. Camden fram o tillbaka o fram o tillbaka, butiker efter butiker o marknad :D
5.uuuhhmm... och sen får zikkan bestämma.. haha
då är jag nöjd =) 

Så ska vi åka till Vindeln i en vecka, och sen till hightchaparall och eskilstuna djurpark =) ska bli roligt. 

zikkans syster ska gifta sej och en annan ska få barn! Det kommer blir en händelserik semester whiiii

Föresten så har jag gjort en till stor order från Luch och B never.

Ginger man soap, Lush retro
Godmother soap
Aromaco solid Deo
Oxeo cube solid Deo
Beatrix eye shadow 
Dear John body spray
Och keep it fluffy och two hearts perfume
                   
Få väl grejjerna på Tisdag förmodligen... I CANT WAIT!!!


Igår åkte vi ner till Örebro för att köpa ett sminkbord av en ja hittade på blocket,
Vlket jäkla bord!!! Det var helt underbart! så jäääkla vackert!
uj uj uj, vi lastade på det me en gång, så nu har jag förverkligat ännu en av mina flickdrömmar. :)
Här är bilden fråk blocket,
lägger ut en till sen när den är hemmastadd här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0