Ikea Idag :)

Idag ska vi iväg o köpa ett skåp på Ikea precis innan dom stänger.
Det verkar lugnt på jobbet så jag tänkte smita iväg 30 min tidigare då borde jag hinna preciiiiis :)

Vi var där på lunchen o kollade och hittade ett skåp som var skitsnyggt (behöver bara designa om två dörrar av 4)
och det var på rea så varför inte  :) "sparar" över 1.000 har jag för mej.
Det kommer bli perfekt för att ställa in faxen och nagel printar maskinen i så man får bort dom från katten.

Han bara ääälskar att pillra sönder skrivare. Förstår inte varför
men så fort man tar fram någon skrivare av något slag så ligger han o lurar och försöker stoppa in tassarna på patronerna när dom susar runt.
Videon är minst lika skojjigt.
allt man kan stoppa in tassarna i.. hellst huvudet med.

Ska lägga ut en bild sen från Midsommar när han hade kollat läget i grill brickett påsen...
suck..
Rätt var det var som började folk bara skratta ute i vardagsrummet.. o när jag går ut får jag se att min katt som normalt är vit och röd nu är lika svart som min andra söta misse..
Det var bara att ta han under armen o gå till badrummet. Stackars lilla pucko
Han är inte döpt till Virus för ingenting lovar jag er!

Ska ta lite kort på det fina skåpet när det kommit på plats :)
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0