Glad o mjuk

Igår tog jag vääärsta lyx duschen,  Lush can do that to you.
Var på Lush för att köpa en ny peeling rengörings grejja/Smet
och blev bäbis mjuk i ansiktet. Känns underbart för jag brukar kunna bli rätt torr.
O nu är hyn en katastrof med tanke på värmen och att man svettas när man sover o så.
MEn jag känner mej som en ny människa idag.
Håret är jätte sent o mjukt o lent o kroppen är skrubbad o luktar gott o ansiktet når fantastiskt.
Det känns som en rent slöseri att tillbringa den här dagen på jobbet! haha.
Bra humör är jag på oxå, men det här stället brukar kunna sno ens humör ganska lätt.
Men inte idag! Jag ska inte låta den!   :) Its miiiiiine
Tror mitt glada humör har med att jag fått sova nästan normalt inatt, 7 timmar fick jag :D
det är ju nääästan så mycket som jag behöver. Vilket märktes direkt när jag vaknade.
Så den här lunchen kanske jag kan tillbringa med att göra något annat än att sova.
Shoppa lite med Skrutt Fredrik kanske.. Han är inte lika pigg som jag.
Han sa att han kände sej som ett grillspett inatt. Varm o jävlig o snurrade runt.

Vi ska till farfar i eftermiddag är det tänkt.
Behöver ta hand om min gamla gubbe lite, ska göra manikyr för att mjuka upp honom o ta hand om hans hy och leder.
Om jag bara hade haft parafinbadet nu, det hade varit perfekt för honom.
Men det kommer det med, en sak i taget och han ska faaaaasen hålla huvudet ovanför vattenytan ett bra tag till. Hans barnbarnsbarn har inte kommit till världen ännu och han har sagt att han ska vänta på det!
kanske därför man håller tillbaka planeringen lite haha!

Vi verkar vara fullbokade ända fram till att vi åker på söndag. Inte så smart.
Jag skulle behöva bättra på mina naglar o det tar sin tid, sen skulle vi behöva tvätta o städa o packa.
Äsch! Vi hinner, som alltid

Hur har ni det i hettan?

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

idag blir det solskydd 30...haha

snacka om att det tog på igår!

Hos Annika kan ni säkert bo, då får ni ju bo med kattungarna som förmodligen har kommit då! Var ner igår och kollade läget men då var det inga bebisar, får väl se om de hinner komma innan hon kommer hem, tror hon kommer på söndag hon också!!!

Ja ja, nu ska jag ner på stranden igen....

2008-07-31 @ 09:39:55
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0