Eddie Funkhouser smink

Men jäklar! Jag är imponerad, faktist.
 Igår hade vi det där sminkpartyt hemma hos mej, tyvärr blev vi bara 5 st, eftersom dom 4 andra bangade.. =/
Men det vart skit mysigt  ändå.
Vi kollade en massa produkter o petade o pillade o testade
Men eftersom det blev rätt sent så skulle jag ju inte hinna ha på mej sminket över dagen för o se hur det håller så jag bestämde mej helt enkelt för att inte tvätta bort det.
Och dra mej baklänges, tillomed eyelinern sitter klockrent när jag vaknar på morgonen!
DEN DU!
Lönen efter semestern kommer gynna Eddie litegrann kan jag ju säga.

Mamma fick smink på sej med, hon blev sminkad eftersom hon inte själv vågar sej på färger ;D
Hon blev jätte fin, hon passar i det! Ovant att se först men hon blev jätte söt.
Johan måste blivit glad när hon kom hem :)

SÅ, nu är Sari med i Amway, nu ska vi köra tillsamans.
Jag kan faktist inte klaga på någonting när ner gäller prudukterna. Ja ghad elite ställt i mej på det för att jag är så skeptisk till såntdär, men allt jag har testat är kanon..
dessutom är det stora människor som går igod för produkterna och använder dom.
Sandra Bullock, Ronaldino, Gwen Stefani och killen som brukade designa lancomes produkt förpackningar har designat senaste krämen som kommit i ett av märkena.
Lite tufft..
Nåja, nog om detta.. jag blev bara lite impad igår faktist. :)

Har skit ont ihalsen idag förövrigt, känns ju lagom skojj... har kund både idag och imorn... och jobbbbbbb jobbbbb jooooooooooobb ja e så trött på dehär stället så jag kan krypa ur mitt skin.
ams.se nästa.

hejhej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0