Dagdrömmar

Sitter på jobbet och dagdrömmer mej bort.
det bästa man kan göra som tidsfördriv på det här stället.
Har suttit o pluggat lite från manikyr kursen, har jag fortfarande en del kvar att lära.
Inte om själva behandlingarna, snarare lite överkurs.  Men vill man blir proffs så får man satsa lite med ;)

Fredrik börjar fundera mer o mer på att bli fotvårdare.
 Om vi får som vi vill med våra utbildningar o sånt nu så skulle vi öppna en salong med

Nagelförläningn med gelé
Fotvård
Massage
Ögonfransförlänging
Spa manikyr
och  klassiska manikyrer.

Vore inte det något?

Jag måste hem o ta hand om min hy idag känner jag, den är inte direkt i topp skick. vet inte varför. =(
hittar inte rätt produkter. Får ta o släpa mej till en hudterapeut för första gången i mitt liv kanske så jag hittar vad jag ska använda! Orka leka runt o testa, dyrt blir det oxå.. hmpf..

Nåja, tillbaka till det  roliga arbetet i den här skitiga bullriga terminalen

                                                            










































YOU KNOW YOU WANT IT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0