Bilder

Jag har ju lovat ut lite bilder, blandannat från bröllopsfesten i helgen ;)
här kommer dom



Badbrudarna



Tessan va jätte fin i sin gula klännig, så sommrig :)



Dodo 1



Dodo 2



Fotomodellen Bunny



fotbollskillen Victor



Hej jag ska gifta mej, bäst o dricka fort!



Hon va skit fin i klänning!  fatta... hon ska gifta sej!?



Med den här!   o foppa tofflor har han oxå..



Skrutten satt inne för det var för varmt ute



Angin med kläderna PÅ.. fast lite senare flög det in en geting innanför klänningen så toppen åkte av igen.



Jag tycker om den här killen, han e fin :) Mitt ragg den kvällen dessutom.

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Kul med bröllopsfest..jag ska ju på möhippa imorgon, får se om det blir någe roligt..haha det ska iallafall bli roligt att se Marlenes reaktion när hon ska på ett sexparty..hahaha!

2008-07-31 @ 19:28:27
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0