Efterlängtat inlägg

Haha!!
jaaaa, nu ska jag försöka mej på att blogga lite.
Det var otroligt längesen jag veeeeeeet, hihihi
men jag har haft fullt upp minst sagt, och det mesta verkar iaf gå ganska bra.

Är ju på plats på salongen nu, Nya kunder kommer in lite då o då,
Jag har inte hunnit så långt så jag har gjort reklam för mej själv ens.
Har ju tänkt att dra tag i det ordentligt i januari.

Det är härliga människor jag jobbar med där, en såklart som jag itnekommer överrens med alls, men så är det ju var man än är. så jag tänker inte så mycket på det. Hon tar på sen någonsorts mamma roll verkar det som o är väldigt dömande och verkar tycka att hon har saker o säga till om, men jag är ensam i mitt företag och jag är den enda som har något att säga till om, möjligtvis Regina då kanske som är min hyresvärd.. men det ska väl vara allt.
jag ska mest strunta i henne, o blir de för mycket får jag väl ryta ifrån.

Jag har mina plus och minus på det där stället redan. Kan inte säga att jag älskar det ännu, på ett sätt har jag bästa platsen och på några andra sätt har jag sämsta platsen av alla som jobbar där.
men när jag börjar vara där heltid så kommer det bli så mycket bättre  - hoppas jag -

har inte så många bilder därifrån, kanske kommer några sen när  vi fått ordentlig ordning.  ;)

Julen har vari fantastiskt lugn och skön.
Vi hade en jätte bra kväll hos mamma och pappa.
Hela den sidan av familjen var samlade, vi var väl 13-14 st  eller så.
Allting avslutades i en bra omgång av kiss-monopol.
är som vanlig monopol men t.e.x istället för gatu namn så var det album och låtnamn
och istället för tågstationer så var det alla 4 solo album o sådär.
andra gubbar att gå med o olika designade pengar o allt sånt.
Pappa förlorade.. fast han satt o skrek tillofrån att -jag har minsann startat kiss-army i sverige! jag har allt hållt i deras fan.-club i 15 år.. jag kan för fan inte förlora i kiss monopol!!!-   men de gjorde han.
Mest för att han blev lite för full o hade gatu lapparna i pannan o inte hade koll för 5 öre.
han gfav pengar till Zikkan nä rhan höll på o förlora o sådär.. jätte seriöst.. hahah..

OOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHH
snart är det nyår!!!!
jag ska få träffa MATTE TENGNÉR
IM  SOOOO HAPPYYYY
har saknat honom i så många år!!! o tjatat o haft mej!
han har alltid stått mej nära hjärtat på något sätt.
kan inte förklara det, han har frågat om mej med o verkade glad o prata med mej o har saknat mej o allt sånt så det verkar vara ömsesidigt,
säkert bara han o jag som förstår  :D
vi har ju inte varit bästa vänner o så förut ,men det är bara något.
Han är så bra :D  o snart ska han få den största kramen på länge! hihi
Han kommer ut till mamma o pappa på nyår
först viste jag inte riktigt vart vi skulle, sen sa dom att han kommer ut och då var allt klappat o klart.
jag år bara runt o flinar.

Nu är maten klar här.
ska skriva ett till inlägg sen.
ha det fint allihopa!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Så kul att se dej tbx i blogg världen kram kram

2008-12-29 @ 13:00:03
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0