Nedräkning!

Snart har jag semester, det är bara några timmar kvar,  vilket betyder ungefär jobb i 20 min.
Jag är klar för morgonen redan och kl är halv 9.
Så nu sitter jag och inväntar Lunch, haha

En liten bild till Fredrik :)



Ikväll ska vi till Hagaparken och grilla med lite vänner.  Mysigt :)
Bra inledning på tre lediga veckor.

Fredrik har sovit ungefär 1 timma inatt för att det var så jäkla varmt.
Stackars skrutt.
Jag har sovit mer, men inte så mycket mer, vaknade ofta.  Ingen djup sömn direkt.

Det var jätte mysigt hos farfar igår. Jag fixade till hans naglar och händer och medans han satt med handinpackning så tog jag Davids med.  Hoppas att farfars händer blev lite mjukare iallafall, dom blev det för stunden och om det hjälpte så får jag börja åka dit med jämna mellanrum o ta hand om honom lite =)
Dessutom kan det vara en bra "ursäkt" för att faktist få tummen ur och börja umgås lite oftare.

JAAAAAAAAAAAAAA snart äre semester!!!!
fy fan så jag längtar, inge mer upp på mogonen kl 6.30
Inge mer väckarklocka
inge mer tunga skitiga paket o sega tråkiga arbetstider
ooooh jaaaaaaaaa
Uj va vi är värda semester båda två.

Vi hade tänkt sola o bada, ligga på stranden o njuta.
Här är ett framtida foto från våra fantastiska dagar





Och jag är  tvungen o lägga upp den här bilden, den va så jääkla rolig




hihi
ha en skön dag


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

grattis till semestern, själv tar min slut på måndag, men jag mjukstartar med att bara jobba måndag och torsdag!! Sen åker jag ju ner med er till stockaholma för då är jag ledig en vecka (inte för att det blir så mycket ledigt då men det blir nog kul)

Här har det blivit sämre väder, medelhavsvärmen försvann med åskan igår tyvärr, hoppas att den kommer tillbaka så vi kan åka ner och glassa på stranden igen när ni kommer :)

2008-08-01 @ 11:31:43
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0