Svälja rakblad

Så känns det minsannnär man har halsfluss.
Det är vad folk på jobbet säger att jag har haft iaf.
Hade vita prickar i hela halsen och det var helt enkelt som att svälja rakblad. Inget jag rekomenderar direkt, hah!

i fredag var vi rastlösa
Jag var jätte trött och hostade en massa, men jag var rastlös och behövde hitta på något.
Så vi åkte till Gävle.
Bara sådär.  Vi åkte dit, tittade.. knatade runt lite och åt på en kina restaurang.

Vi kom fram till att Gävle är en skit mysig stad och den har ALLT vi behöver.
Så vi har altså bestämt oss för vart vi ska flytta.
Nu kommer bara resten som måste planeras. ^^

mitt huvud är så fullt av allt detta så jag känner inte för att göra något alls som jag MÅSTE
har en massa saker som jag måste ta hand om.. och inget av det är direkt intressant eller roligt.
jag vill bara flytta och sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0