tröttmorgon o gamla vänner

Den här morgonen var jag himla vimsig.. gjorde bara fel på fel på fel, men jag rättade till allihop =)
Pratade just med Zikkan
Nu har värden varit hos oss och satt in badrummskåp och fixat handfatet. känns ju iaf som en liten bit på vägen.
Spis, kyl & frys var på väg nu oxå.. det är bra.
kanske får ordning på lägenheten snart så man vet var man har allt.
vill inte ha en massa saker ståendes ivägen överallt. vill ha orndning och hitta det jag ska ha.
inte ha hälften i källaren o resten lite utspritt.
det blir automatiskt svårare att leva då.
känns inte som jag har koll på något just nu. 
Vet inte riktigt vart någonting är och ännumindre vart något SKA vara.

Det var ett himla tjat om facebook numera dessutom.
Folk vill man ska gå med där..
men det känns rätt meningslöst faktist.. vaför?
"jo för att du hittar så många gamla vänner du inte sett på länge"

jag har alla dom på helgon, räcker inte det?
orkar inte ha 10 olika sidor där man samlar på vänner man aldrig träffar.
räcker med ett ställe.
och "har man varandra där har man ju inte tappat bort varandra helt"
nej, men man säger aldrig något till varandra.. man går in o tittar på kort o läser folks dagböcker istället för att ringa.
jag saknar verkligen några av mina gamla vänner. och att gå igenom deras presentationer o så räcker inte riktigt för mej, men jag är ju inte bättre än någon annan, så jag tar heller inte upp telefonen o ringer.
Men jag borde nog göra det.
Mimmi är en sötsnutt jag saknar.. hon o jag o våran sjuka humor.. älskade verkligen henne
men bara för att vi gick ut skolan så tappade vi kontakten.. som med flera andra jag verkligen tyckte om.
det är rätt tragiskt.
men det känns ju iaf lite bra att man en gång i halvåret på helgon säger "ska vi träffas och byta tillbaka våra saker någon dag"  =/   "då har vi inte tappat bort varandra helt"
suck.
tror att jag inte ringer bara för att jag har så dåligt samvete för att jag ännu inte lämnat tillbaka hennes klänning.
men med alla flytter så vet jag inte vilken påse den ligger i. och eftersom att jag precis flyttat igen så är jag dubbelt så förvirrad.
måspte ta upp alla påsar och gå igenom dom.
helt klart.
om det skulle hjälpa mej att fånga modet och ruggraden att ringa så är det värt det.
saknar henne som satan.
det är en såndär tjej man vill ha nära livet ut egentligen.

ska fan göra det ikväll...
men nu måste jag lasta in lite lunch!


här har ni något att titta på
man vet inte om man ska skratta eller gråta.. lilla tulten!
image10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0