Hobby

Jag måste nog ha världens finaste pojkvän. Helt allvarligt.
han går med mej på symässor, han går med mej i syaffärer, han köper på eget initiativ en ram OCH spikar upp mitt intyg/diplom på väggen efter senaste sykursen, han planerar hur vi ska på bästa möjliga sätt inreda så jag får plats med mina hobbys i vårat lilla datarum.. även om det kan betyda att hans dator och saker inte kommer att få plats därinne.. bara jag får plats med allt mitt säger han, han motiverar mej till att slänga ut massa pengar på kurser och material jag vill ha o.s.v
MEN han själv är inte intresserad av syende och naglar.
är inte det himla fint?


Jag gick för några veckor sen en kurs i underdklädes sömnad.
Jätte skojj faktist. BHn jag sydde där blev skit bra.
Mamma blev jätte stolt och öste ur sej komplimanger och har tydligen sagt till Fredrik att hon tycker jag borde satsa på detta och att bhn var så snygg så det såg ut som man hade köpt den.
Det var riktigt kul faktist. nog brukar hon säga att jag är duktig och så.. men inte SÅDÄÄR

Och nagel intresset ökar =)
jag provat lite nu och tycker det är roligt.
Tusen gånger roligare än mitt ordinarie jobb iaf.
Har gjort förlängning åp Jenny och förstärkning på Anna och så har jag gjort förstärkning på mej själv en massa gånger.  Men jag har en riktigt dålig gelé. man kan inte köpa dom där bra grejjerna om man inte är utbildad.
Så jag ska gå utbildningen iallafall.
Sen ska vi se om jag inte kan gå ner på deltid på det vanliga jobbet.

Dom där fina fina röda gardinerna jag la upp bild på för ett tag sen sitter nu i vårat data/hobby rum
det vart jätte jätte fint.. så idag hade jag tänkt fixa till lite därinne när jag kommer hem.
så resten av rummet blir fint med.

Ska nog försöka få upp lite bilder sen.
HA en trevli dag och en härlig första Advent !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0