snöhelvete

Ja det slutar ju aldrig snöa.. jag tycker visserligen om snön. Men det är ju så kaaaaaaaaallt...
LITE varmare hade det fått vara.
Jag klagar mest för att jag inte är van och för att jag är för puckad för att klä på mej tillräckligt.
Ska lätt se till att klä på mej bättre nästa vecka..
OCH lära mej att använda linser så jag slipper igen immade glasögon.
Kanske tillomed göra ett nytt försök att hitta stora påsen med alla vinter prylar, som mössor,vantar, mysiga vinter skor och sånt.
Vi HAR gått igenom hela källaren.. men dom var inte där... finns inte många fler ställen att leta på.,.. men jag har några till.

Sladden till kameran är hittad!!!!!!!!!
Det var nära att bli slängd.
Men den låg i en låda tillsamans med mitt gamla tangentbord och data mus som jag bestämde mej för att ge till Lillskiten, och när hon tog ur grejerna ur kartongen så trillade lilla sladden ur.. YEAY!

Resan till Gbg verkar inte bli av.. *spott o fräs*
så jäkla typiskt.
Pierre som jag skulle bo hos är tydligen nere i en svacka (who isnt, det var typ därför jag behövde komma ner dit)
och jag har dåligt med pengar. DESSUTOM så får jag aldrig riktigt reda på tider han jobbar och inte, och när Oskar har tid med mej och inte ELLER om någon kommer kunna följa med mej på en spelning jag hade tänkt gå på på lördagen.
Oskar ska ha spelning med sitt band den dagen i Skene så han kan inte följa med.

Eftersom mitt liv är så messed up just nu i alla andra delar så kände jag att jag behövde ha detta färdigplanerat och klart. Så jag bara kunnat åka ner och VETAT vad som händer.
Men jag vågar inte riskera att få sitta där själv fler kvällar och kanske tillockmed nätter.. ensam och uttråkad.
Det gör jag ju hemma så det räcker.
Så det känns inte som jag har något annat val än att skjuta upp det... :/

Jag behöver komma bort ett litet tag.
Rensa tankarna och koppla av.

Jag börjar få stress symptom som inte är roliga alls!
Men dom går över.. allt löser sej..
Jag ska koppla av jag LOVAR. jag hinner bara inte just nu ;)

Imorn ska jag in till stan, till drottninggatan faktist :)
ska till en salong som är intresserad av att hyra ut bord till mej på deltid ;) YEAY ME!

Säg inte till mej att koppla av på jobb fronten.. thats what I live for, det är det som driver mej frammåt bäst av allt just nu!! :D
På senare tid har folk gett mej råd om att lugna ner mej några knop.. att jag måste sluta med alla saker som att vilja göra om i köket, börja jobba på fler salonger, beblanda mej med nya leverantörer..
Men det är ju sånt som får mej att må bra. det är det som driver mej och gör att jag lever bättre.
Det är andra saker jag måste lugna ner mej på.

För ungefär ett år sen så var jag i ett sån lugn att jag kunde bry mej om detaljer som inlägg i skorna och vilka sorters sulor min fot terapeut rekomenderade mej för att mina tår skulle lägga sej bra.
Eller om blomman i storarummet blommade eller inte.

Just nu kan jag säga att tillochmed min aloevera i köket håller på att dö och den har alltid ÄLSKAT sin plats och sitt liv hos mej precis där den är.
Hahhaa, ja det är inte mycket till harmoni i dej här skallen ska ni förstå ;)
Jag må va lite bitter, men jag skrattar iallafall åt det tillochfrån.

Nej ni, nu blir det för mycket för er att läsa förmodligen.
En bild eller två kanske?

Jag Nico Johan och Nicos lillebror på 9 år samt hennes syrra och pojkvän var på Heron i lördags.
Lillebror Albin fick vinna en Simpson figur efter att alla spelen var spelade i arcadhallarna..
och vem valde han?
JO...   Tror ni jag och Nico skrattade!?  Fy fan vilken söt lillebror hon hade.. :D


Han satt aldrig still så jag kunde knappt få en bild på han heller..





Jag o Nico



Jag får ordna mer en  annan gång, Katt skrället här hade just ut hur mycket som helst, alla mina parfymer och en rumsdoft grej som nu ligger och gror in i mattan .. .han gör mej GALEN idag!!!!!!!!

Ha det fint sweetys

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Jag känner igen mig i vad du säger. Men jag tror att man ska ta tillvara när man får energiryck.Om du nu känner att du har kraft att fixa hemma och söka fler salongsjobb-gör det då! För då har du ordnat det när trötta perioder kommer.

2010-02-01 @ 10:18:05
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Lizaloop

Gå nu å köp dig ett par långfillingar!

2010-02-04 @ 10:41:20
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0