Paket

Idag fick jag hem ett litet paket.

Nya saker till butiken..
Allt var "one of a kind" saker.. och jag fick en favorit som jag inte ens vet om jag ska sälja för jag blev så kär i den. haha
















Jag tänker inte säga vilken min favvo var (kanske är lätt att lista ut iofs)
Dessa tänkte jag ta med mej till en special kväll om en månad ungefär. Så dom är inköpta för den kvällen.
Men jag ligger på tillverkaren om att hon måste göra fler.. jag vill ha måååååånga fler
Dom är riktigt riktigt snygga i verkligheten.

Tihi, kan inte klaga på mitt jobb direkt. <3

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Ligg på-jag blev förtjust i den svarta rosen;)

2010-02-19 @ 08:23:18
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0