Söndag med Nico

Japp! Det har det varit, och en bra sån också.
Jag har haft en underbar helg helt och hållet helt enkelt.. Den började ju i torsdags och har bara rullat på sen dess. 

Och direkt från tåget igår blev jag upphämtad av Zikkan och vi åkte vidare till en fest hos Dennis och Jeanette.
Det var jätte skoj o mysigt, och på tiden! vi var kvar rätt länge och jag fick i mej lite vin.
Zikkan körde ju så jag ville ju inte festa loss om inte han kan.. tarvligt ju.
Men det var MINST lika trevligt ändå, Dessutom hade vi ju inte med oss något eftersom jag kom DIREKT från gbg och hann lixom inte köpa med mej något i all rusning.
Så  tack för att ni delade med er ;)

Vi hann få med oss Singstar däremot, så det gick ju varmt sista timmarna.

"Imorse" vaknade jag med ett fint sms från Nico.
Monkan din gamla socka, vakna nu.
Haha, jaaaa.. det var bara att gå upp. ;)
Vi tog oss iväg till Nacka forum men spenderade inte alltför mycket tid där med risk att göra av med mer pengar än vi kunde.

Sen har jag suttit där nere hos dom och myst resten av kvällen och ända in på natten. 
Skön och trevlig avslutning på en bra helg.
Me happy!

Men Johan lyckades spränga ett glas och 1,5 liter cola  över hela mej och soffan, haha!!!
Inget som var surt sådär.. mest underhållande faktist.
Dom hade lagt den i frysen och den hade fryst helt till is på kortare tid än dom räknat med. 
När han skulle hälla upp colan i ett glas kom knappt något ut, bara lite skum.
Så han klämde i och ut flög en ispropp som krossade glaset han försökte hälla i och resten av colan exploderade.
Den sprutade ner hela soffan, och mej som låg i soffan och hela bordet badade i cola. 
Snabb som han är så stod han kvar i storarummet istortsett tills colande hade slutat avv välla över, Istället för att springa och hålla allt över en diskbänk eller liknande.
Vilket faktist gjorde det hela ÄNNU roligare.

Efter byx byte hemma, massor med skratt och städning la vi oss och tittade på film. 

Nu är jag helt färdig iallafall och ska nöjd och glad gå och lägga mej och sova.
Enda minus är att Zikkan jobbar dygnspass, så jag får sova själv.
Men man kan inte få allt här i världen, Imorn är han ju hemma igen så det är helt ok. 

Ha det fint!! <3


 

Kommentarer
Postat av: zikkan

haha, stackars lilla Monkis! ser hur Johan bara står och...ser på! haha...."men du" sa han säkert oxå eller? ;) snart e ja hemma... =) puss! <3

2009-10-26 @ 09:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0