kommer inte igång

Jag vaknar aldrig riktigt till idag känner jag.
Har hunit göra en massa små saker hemma som att sätta upp lite nya gardiner o diska o tvätta o sånt. Men jag är förtfarande seg o trött i kroppen.

Aja, det ger sej.. Idag ska Ingela komma o göra sina naglar :)  Så ska vi se till att boka tid till hennes mamma oxå. Ska bli skönt att få jobba lite där nere, det har mest blivit att jag lagt ner energi på butiken på senaste veckorna.
Måste fixa till det där.
Nu är det en månad kvar sen får jag sista lönen från posten  :S
Lite panik bara.. suck... ELLER MYCKET!!!!
Ska leta extra jobb som faaaasen den här månaden för nu kan jag ju snart ta ett jobb, och så ska jag o Nico göra den där grejen jag nämnde tidigare men inte berättade vad det var.
Borde planera lite mer ingående om det idag tror jag.

Huwwa... såhär går det om man ska starta eget! haha, nåja.. jag kommer inte svälta och det går ju faktist frammåt, jag är bara lite otålig.

Nu ska jag nog ringa Nico så hon får palla sej upp hit hihi.

byyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0