Uppdateringen

JA!   då ska jag försöka summera lite om vad som hänt

Jag har lämnat Reginas salong i Fruängen.
Då satt jag i ett val mellan två ställen, Jag kände att dom var lika bra som varandra fasst på helt olika sätt.
Ett låg inne i stan och ett i Sätra.
Tillslut efter mycket om och men så blev det Sätra.  Nu har jag 5 min gångväg till jobbet ;)
En av aledningarna att jag ville sitta på salongen i stan var att en vän till mej jobbar där. Men har är lite osäker på om han kommer stanna där, och är han det redan nu så kommer han nog inte stanna speciellt länge, och då känns de lite tråkigt sådär. Erbjudandet om att få plats där är jag otroligt tacksam för!  Det är mycket tack vare det som jag tog tag i problemet och flyttade ut från salongen jag satt i innan.

Nu känns det riktigt bra. Idag har jag flyttat in i min egna lilla salong i Sätra.
Många för och nackdelar finns det var man än sitter, med arbetskamrater och utan. Så hur man är vrider och vänder på det så hittar man för och nackdelar och nu har jag en låg hyra. Hälften av vad det skulle kostat inne i stan.
Och jämfört med stället jag var på innan är enorm om man tänker hyres mässigt.

Zikkan har varit jätte jätte stor hjälp idag, eller ja.. överhuvudtaget ALLTID! <3

I tisdags tog jag tag i en annan syssla.    STÄDA
Men inte i mitt bo, utan hos en vän till mej.
Och tro mej.. han behövde det!!
Det var riktigt rikigt vidrigt där hemma och jag är där lite då o då och har lessnat.
Det var så man började hosta när han satte igång fläkten hahaha...
Han har faktist en bra anledning till att det såg ut som det gjorde.
Han erkänner att han är dålig på att städa med, men han har ett skitigt jobb och en skitig hobby och är istortsett aldrig hemma. Så stökigt var det inte.. bara otroligt skitigt.

Jag är lite allergisk mot rengöringsmedel.. jaja.. jag vet att det låter som en OTROLIGT dålig ursäkt för att slippa städa.. men tro mej.. haha. Det är sant!
Jag har röda torra prickar över hela mina underarmar. Det kommer bara ta några dagar o sen är dom borta så det är inte så farligt, men rätt irriterande.
Och jag hade diskhandskar på mej, upp till armbågarna, men det kom ju in fukt o så blev man svettig o så flög det rengöringsmedel famtamej överallt hela dagen haha! jag var som i ett mooooln av medel och luktagott grejjor.
Bra belv det :D
Jag HAR faktist föra och efter bilder.. men ni har ju märkt att jag inte är den bästa på att lägga upp bilderna på datorn o sådär så.. ja.. :) Fast den här gången måste jag fan göra det. För att glänsa lite om hur otroligt jäkla bra jag varit !

Dagen efter kom jag inte upp ur sängen, jag hade ont i varenda muskel och led i kroppen.
Men nu vill jag dit på filmkväll iaf. Nu är det fint o mysigt där och jag har inte spenderat så mycke tid där på sista tiden så det är dags.

Så det är dom två stora saker som hänt sista tiden.
Och om bara ett liiiitet litet tag är det dags för sweden rock!  känns helt sjukt. tiden går som vanligt så jäkla snabbt.

Så hur har ni det i norrland?  det är ju nästan bara norrlänningar som läser min blogg ;)  hahaha!!

och ni andra, hur har ni det?
stora kramar!

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Jodå, trött och lite funderande men idag får jag åka ut och slappna av. Ska gilla hos karlns mamma och sedan mysa lite med födelsedagskillen. Tror det är en bra medicin för mig just nu

2009-05-16 @ 08:59:04
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Lizaloop

He e bra i norrland, har precis avverkat lottas 40 års fest, synd att ni inte var här, det var jätte roligt!!

Min lediga vecka är slut imorgon...suck!

2009-05-18 @ 22:43:57
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Mötley Crue Annika

Lycka till med allt nu vännen , här har vi de toppen :) kramar till dej och zikkan vi hörs

2009-05-19 @ 15:42:11
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0