Ge mej förslag!

Heeeej vänner o bekanta.
Nu jäklar är det sommar och i övermorrn ska vi ner till sweden rock festival.
wohoooo

Idag har vi knatat runt inne på söder och myst i solen. Men lite för mycket sol för mitt lilla huvud, jag har så otroligt huvudvärk... men de e sånt man får ta.
Efter allt knatande inne i stan så åkte vi ut till Mamma och Johan, grattade på mors dag och åt lite middag och sådär.
Sen direkt in till Anchor och träffade Sari.  Det har varit en jätte mysig dag.

Jag tänkte be er om en liten tjänst :)

Jag är nästan klar med webshoppen.
Jag har inte många produkter ute, men jag kägger hellre ut bara dom jag har hemma, än att man ser en hel sida fulld med grejjer man inte kan köpa.. så jag börjar försiktigt.
Jag har inte råd att köpa in allt med en gång.
Det som är kvar är att få till postgirot och blir klar med alla emballage frågor o lite sånt.

Ni får gärna titta och kommentera om det är någto jag glömt, gjort knasigt eller bör ändra på av andra anledningar.

Det jag tänkte be er om är förslag.
Den här butiken saknar tyvärr möjligheten att kunna kommentera om produkterna man köpt.
Vilket är jätte tråkigt, men "e-butiken.se" kan tyvärr inte erbjuda den tjänsten ALLS som det ser ut i dagsläget så jag får helt enkelt komma med något annat förslag.

Jag vill att man ska kunna kommentera och säga vad man tycker och tänker om produkter man köpt så andra kan se folks åsikter helt enkelt.
Jag får jätte mycket respons på dom produkterna som ligger ute (under kroppsapoteket)  och det vore kul att kunna ha dom ute för andra att se.  Såklart.
Jag har själv köpt saker egentligen ENBART på rekomendation från andra köpare och är jätte nöjd.

Parfymer och sånt är ju lite speciellt att köpa via internet dessutom, man vill ju se hur andra tycker o tänker.
Ja ni hajjar..  jag behöver nog inte förklara närmare.

En har sagt att jag ska ha en blogg där man kan kommentera i.
Men jag vet inte om jag tycker det är så bra.  Det blir lite virrigt och kan se rätt dumt ut.
man KAN ju göra det... genom då att kanske bara lägga in en bild på produkterna om inlägg.. och helt enkelt att folk kan kommentera under bilden på produkten, .. men ja.. vad tycker ni? har ni några bra förslag??
Jag vet ju att en del av er är himla klyftiga och påhittiga ;D

här har ni sidan

http://www.artmissy.e-butik.se/shop/
(jag borde ju göra en snygg banner oxå, men d kommer)

kram på er!!  och glöm inte solskyddet!!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Går det inte att ha en gästbok på sidan som folk kan skriva i då??!

2009-06-01 @ 09:22:10
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

ROCKA FETT KRAMMM

2009-06-04 @ 22:08:48
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0