starta eget

Idag har jag varit på en starta eget kurs heeeeeela dagen
känner mej totalt slut
korvstoppning på högsta nivå.

men jag började kanske lite bakvänt.
gick yrkesutbildning,
hittade lokal
startade företaget
o gick kursen sist
haha
men men, det har ju gått bra ändå :)

SÅ nu är jag stuffed o ska gå o lägga mej, såhär trött INNAN kl 00 var läääängesen jag var.

imorn är det en ny nail art kurs, då ska kameran med igen, ska se om jag kan åstakomma något bra!
om nu fantasin är på topp sådär på morgonen

Men idag när jag kom hem stod Zikkan där o väntade på mej vid tunnelbanan med en stor ros i handen o lite choklad
hahaha  (det är snar  helg o då får jag äta upp chokladen)
han är ju för söt. han tyckte de var längesen vi köpte vardags presenter till varandra så nu är det dags.
ska ge honom något fint snart.
visserligen hade han VERKLIGEN inte behövt göra det med tanke på att han  köpte fina cupcake saker till mej från Lagerhaus för två-tre veckor sen.  <3

men nu ska jag kasta mej bland kuddar o täcken o en värmekudde på ryggen (läxa från massören)
god natt alla!

och tack för dom fiiina kommentarerna på naglarna ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Nämen...sötnöt...tack....TACK!!! oooo en nagelblogg..nu får du en prenumerant...kramizzz

2009-03-13 @ 18:21:23
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0