Söndag igen

Då var det söndag igen, Idag var en jobb söndag för Zikkan så jag har spenderat den hel ensam.
Jag har inte gjort ett dugg idag känns det som.
Har mest bara suttit här och slappat.

Har skapat en facebook grupp till mina naglar o ögonfransar o sånt.
lagt upp lite bilder o sådär, inget som inte ni redan sett så såklart..

dessa två bara som jag satt ihop så man slipper bläddra så mycket








Men Zikkan har äntligen kommit hem så nu har vi äntligen ätit middag (sent som vanligt)
tittar lite på komedi nu .. mest i väntan på hemsöka hus, tittar alltid på det på söndagar
Spoooky Sunday :D

Lyckades ragga lite nya kunde rpå facebook idag, det är bra.. har det lite glest i veckan och jag spricker snart av inspiration, så jag vill ha myyyyyyycket mer o göra.

Jag vet att man inte kan räkna så mycket när man precis startat företaget o sådär.
Men det är ju inte bara det att jag vill ha in pengar
jag vill göööööööra jobbet! de e ju så skojj :D
give me mooore

Aja, ska kramas lite med Zikkan nu när han äntligen e hemma.

ha det fint allihopa!! kraam




Kommentarer
Postat av: tihi

KlÄmMeR lasagne snart?

2009-03-15 @ 23:54:46
Postat av: AnnaMaria

Skulle gärna vilja gå med i den gruppen. =)

Får jag?

2009-03-16 @ 08:44:16
URL: http://eldkvinna.blogspot.com/
Postat av: Lizaloop

Hoppas på fler kunder snart då!

Skulle din karlaslok komma i mars eller?

2009-03-16 @ 11:40:23
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0