ingenaning

hej allihopa.
jag börjar få en himla massa frågor

Ingen aning om när Roomservice kommer gå på tv.
Vet inte vilken dag, inte vilken tid och inte vilken vecka.
Zikkan sa att dom hade sagt till honom att det skulle vara v.10.. men så var vist inte fallet.
så nu har jag ingen aning.
Lisas terori om att det kommer gå när "Arga snickaren" är klar är ju logisk, eftersom dom tydligen har samma sändningstid och kanal. så ni får hålla utkik eller helt enkelt kolla min blogg. jag lär nog skriva ner datumet här när jag väl fått reda på det själv.

tack o hej!
kramis

Kommentarer
Postat av: AnnaMaria

Kul med roomservice!!



Ang. fransarna. Var finns du? Priset var defenitivt överkomligt. =) Undrar, såg jag rätt att du gör naglar också?

2009-03-04 @ 08:32:40
URL: http://eldkvinna.blogspot.com/
Postat av: Mötley Annika

Hej vännen .



vi håller koll kan ju bara inte missa er på tv :)



kommer zikkan hit i mars ????



hoppas allt e bra vi hörs kramar Annika

2009-03-04 @ 10:38:18
URL: http://www.motleycrue.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0