25 Mars

Japp då har vi fått ett datum på när Roomservice börjar gå.
Mamma såg reklamen på kanal 5, vi var inte med.. det var bara en liten ihopsättning av olika program och att det kommer börja sändas den 25 mars.
Så då får ni hålla koll.
Vi borde vara första programmet, det var iallafall vad vi fick reda på.
SÅ.. nu vet ni det  :)

Tänkte passa på att skämma ut Zikkan lite.. men han förtjänar det.
HAN FUSKAR I TV SPEL!
han har just gått o skrivit av olika fusk för att klara GTA IV
så om han är glad sen för att han "klarat hela spelet" så är han inte riktigt lika duktig som han säger att han är
ihihih
men han har andra talanger.

Mjah, jag tänkte bara ge lite uppdatering, nu sitter vi mest hemma och slappar.
Vi har fått alla soffor omflyttade nu,
Men vi blev så saaaaaatans förbannade på en som hjälpte oss bära upp sofforna
först kör han in ena soffan rakt in i teglet..och sen drar han iväg fotöljen så det blir en stoor fet reva i golvet!
Det är nytt FFS!!!  ouusshh.. jag blir arg bara jag tänker på honom just nu.
och oj då.. är allt han säger.. han ber inte om ursäkt eller nånting.
Funderar iaf på att säga åt honom att betala för det vi kommer behöver för att reparera skadan
man kan väl ändå visa lite hänsyn och respekt för andras saker?
typ ta det LITE försiktigt KANSKE?
golvet är fan heeelt nytt..
ooh ne,  han ligger mej inte varmt om hjärtat sen innan direkt eftersom han behandlar en av mina närmsta som skit.
men nu ligger han så lågt så oj oj oj.


ah.. vi behöver någonstans att ställa utan våran två sitts soffa.. någon som vet något?
såntdär hyr förråd kostar 1000:- /kvm.. inte riktigt vad man kostar på sej hehe..

nåja.. god natt alla!!
kram


Kommentarer
Postat av: AnnaMaria

Roomservice!!? Ja det ska jag hålla utkik efter. Kul!! Önskar de kunde komma hit och fixa vårt kök/vardagsrum. Ibland är det skönt med öppen planlösning, men det kan också vara tråkigt i längden. Finns så få möjligheter för möblering.



För övrigt bor jag i Örebro! =)

2009-03-10 @ 07:29:47
URL: http://eldkvinna.blogspot.com/
Postat av: Lizaloop

http://www.kakburken.se/



Vad är det för soffa som flyttas, ni har väl inte bytt ut den snygga soffa ni fick??!

2009-03-11 @ 10:34:20
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

jag vill se bilder på omflyttningen.....

2009-03-11 @ 23:08:21
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0