Var hos frissan =(

Det var ingen bra idé tydligen.
Jag skulle ära mej själv med ett litet besök till frissan, ni vet när man ska UNNA sej något.
Jag har gått och sett fram emot det här i flera veckor, och tyckt att de ska bli jätte skojj.
Jag går inte till frissan sådär jätte ofta kan man ju tillägga.. Har tyckt att det är slöseri med pengar när vänner och så kan klippa topparna, (eftersom jag inte haft någon vidare frisyr som behövt stylas till)
MEN! jag och min vän gick till klippoteket i skärholmen, ett ställe med bra rykte så jag förväntade mej en del. Hon gick först, det blev snyggt och hon var nöjd.
Jag gick sen.. Det första jag sa var VOLYM, jag vill ha VOLYM, klipp stödhår för det gjorde hon jag var hos sisst.. jag vill bara kunna ruffsa med fingrarna så ska jag få volym.
jag tycker om att ha rätt så tjock lugg också.
Tror ni det var vad jag fick då?
Trotts att jag tjatade under hela klippningen, volym , stöd hår o.s.v..
Det var platt som en pankaka... PLATT! han tupperade lite i bak, jag påpekade att jag ville ha och brukar ha mer volym.. men ja.. han gjorde mest inge mer, det första jag gjorde var att köra upp händerna i håret och ruffsa som en pik, men det verkade inte gå in alls!!
Det han tupperade var borta efter typ 2 min, allt var bara PLATT som en pankaka.
Och luggen var tunn..
dessutom fick jag nästan pröjsa 400 pix för det.
I min bok var det inte värt det.
jag gick hem och färgade håret, tvättade ur hans produkter och stylade till det själv.
Det ser ut som när jag kom dit, fast kortare.
Jippi...grattis mej =(

Kommentarer
Postat av: Karin älskar- ☼

Men så trist...kramar om

2009-06-27 @ 06:56:02
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jag rekommenderar dig att gå på HÅRGÄNGET på medis nästa gång. De är dyra men blir du inte nöjd får du pengarna tillbaka. De är dessutom GRYMMA. Boka hos Hanna, färgning ska göras hos Bodil (utnämnd till sveriges bästa colorist) En bra frisör ska inte ta betalt av en missnöjd kund. Klaga klaga klaga! Kram!

2009-06-27 @ 16:29:11
Postat av: Mötley Annika

nä men de var ju inge kul ...

2009-06-30 @ 19:38:39
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0