Nu dag nya upggifter

Hahaha!! Roger, du ska bara veeeta hur mycket han har gjort här !! :D
Han är min handyman!  Han sa tillomed idag att han ska skaffa hängselbyxor   *skrattar*!

Idag har han borrat upp hyllorna oxå, så nu är vi snart klara med allt här.

Ja då var det en ny  dag jag vi har gjort mer nere i salongen, som hyllorna där t.e.x

nu har det livit riktigt snyggt.. Nu är det bara små saker som ska fixas sen är jag fantamej helt klar här nere. :) Känns riktigt skönt.
Det är en glipa under dörren som gör att det blåser in kalluft och pollen , och nu äntligen efter en månads tid så har det varit förbi en byggargubbe och tittat på det. Nästa vecka ska han fixa till det. Att det ska ta sån jäkla tid altså.

Nåja, det blir ju gjort iallafall.


Jag har snart två kunder på raken här, det ska bli kul, en av mina bästa stammisar(o bästa vän)  och en helt ny! Det är alltid spännande med nya kunder, varje ny kund är en utmaning och jag älskar det.

Ska göra massa tråkiga företags telefonsamtal nu hade jag tänkt så det blir ur världen.

Kallt o ruggigt väder idag, igen.. suck.. svensk sommar är verkligen ett uttryck som får göra sitt iår!


Nu ska det ringas och städas!

Ta hand om er där ute i kylan! (tänk att man behöver säga så i JUNI!!!)   ha det så braa!!

Här får ni två sommar bilder för att påminna er om att SOLEN HAR LYST PÅ OSS DEN HÄR SOMMAREN MED!!


 
Srf från iår



och detta är från förra året :)


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Ha en trevlig midsommar!

2009-06-18 @ 19:45:30
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Solen kommer lysa på oss fler gånger. Sommaren är inte slut ännu.

2009-06-18 @ 21:33:37
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Frida

Söta bilder! (:

2009-06-22 @ 16:59:52
URL: http://strawberriness.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

ROCK N ROLL BILDER !!!! vi ses sen i sommar krammmm

2009-06-30 @ 19:39:35
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0