Ja då var det gjort!

passande rubrik för en gångs skull

Swedenrock! mmmh.. ett annorlunda år med en massa regn.
ZZ top var bäst!  japp... Heat var fantastiska, Over the rainbow var en överraskning och riktigt riktigt bra, Joe lynn turner och gamla rainbow.. mums för öronen. där blev det dans.
Immortal var bra :) Europe och journey och Volbeat o bla bla bla bla..   ja ni vet hur det brukar vara.

Vädret..mja... första gången med dåligt väder... det gjorde värkligen ALLT annorlunda.. vi sov i lägenhet en bit därifrån, så vi var utvilade och fräsha.. vilket oxå förändrade en del haha! 
Det var kul, men helt klart annorlunda.. så.... då var det gjort.

Lundyby rockfest! jajjemenn, det årliga festandet helgen efter srf.. I Lundby
I år med Graham Bonnet på besök. (no comment)
Jag la fram en plan som vi knåpat ihop inför nästa års festande och värdinnan blev så glad så hon bara kramade om mej och tacka i hundraåtti!  och.. såg jag en liten tår?
JAAA SÅ BRA ÄR VÅRAN IDÈ  och vi bryr oss som fan om värd paret och vill att det här ska gå bra. Så nästa år kanske ni kan se fram emot Jeff scott soto på sång hihihihi   ooooooohhhh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
så festande och framläggning av nästa års planering... nu äre gjort

Salongen.. nu har vi tapetserat! satt upp lampor på väggarna och Zikkan har drait nya kablar o grejjer :) Vi har börjat dela ut reklam och det är officiellt öppet... så då var det gjort.

Och nu har jag PRECIS öppnat webbutiken :D  Jag tog tummen ur..
Jag vet att jag sa att jag ska vänta på postgirot... men jag har iallafall ett nordea konto i företaget. Resten kommer ju snart, papprena är ju inne och dom har ju kommit så pass långt att jag fått kontot så dår får jag väl reda på snart vad post och bankgirot är. Så jag tänkte att jag inte ska sitta o vänta längre helt enkelt.. nu hag jar ÄNTLINGEN öppnat!!!
http://www.artmissy.e-butik.se/shop/

DÅ VAR DET GJORT!!!   wohooooo

hoppas ni alla har det bra!!  Jag känner att jag får allt i rullning och igång, nu förstår inte hur lättande det är. :D
KRAM

Kommentarer
Postat av: Roger

O herregud, om Zikkan dragit kablar så kan vad som helst hända. Tog en hel sommar att åtgärda i stugan senast han drog kabel :)

2009-06-15 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0