Spelnörd 2.0


Vi var på netonnet i lördags.
Jag övertalade Zikkan till att köpa en ny dator till sej själv... Det gick så fort så han blev helt chockad lilla vännen.
Han har velat ha en i 2 år men aldrig köpt sej en!!
Kan inte förstå varför, om jag vill ha något så skaffar jag mej det.
Men han har gått i två år och velat ha men han har svårt att kosta på sej själv saker.
Men det är han fan värd! :D
så medans han stod o tittade på den på en av dom där informations datorerna så gick jag och hämtade en.
Stoppade den i hans famn sen gick vi till kassan.

Men på vägen så hittade vi ett tv spels ställ.... med lite speeeeeeeeeeeel :):):)
Jag köpe (äntligen) Viva piñata.
DET VAR FAN PÅ TIDEN

Jag är helt SÅLD!

spelade i flera timmar igår och idag vill jag inte sitta nere i salongen.

Jag vill bara hem o spela!!





Ni ser hur gulligt det är??

jag är så jävla metaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!
*Asg*  
Zikkan sa att man hör direkt på soundtracket vems spel det är.
"plinkaplonka dot dot tralalaaaa hjärtan o blommor"  = Monkis
"Blam paff bang bang pang pang pang, go go GO, ratatatata PANG blaff" = Zikkis

Det är så sant :)
MEN!   inte att glömma... Zikkan är inte så himla tuff han heller ska ni veta!  han piper och tjuter när han tittar på mina gulliga spel och glittrar med ögonen.  så de så!

Nä, det blir att gå hem lite tidigare idag helt enkelt. det är helt dött på salongen just nu.
Förra veckan hade jag att göra heeeeeeeeeela tiden! :D det var jätte skojjigt, men idag har jag ingen bokad.
Resten av veckan har jag kunder, så jag får ta en extra helgdag idag kanske.

Igår höll jag på att ruttna på all tristess.. jag bara låg o små surade i soffan för att jag var så uttråkad.
Vet ni va Zikkan gör då?
Tar me mej på suprise shopping i Kista.. En kattlåda och två tröjjor till mej senare åkte vi hem.
Han köpte inte ens något till sej själv. Han är så otroligt omtänksam och vacker den där människan.
Har aldrig träffat en mer osjälvisk människa.
Vi har faktist bott ihopp i över ett år nu, och allt känns lika självklart som i början.
Det är helt otroligt.. =) Han får mej att le lika mycket nu som ibörjan, jag skrattar fortfarande VARJE DAG.
Har aldrig varit med om det i ett förhållande förut.

Oooh, nog babblat.. jag ska skriva ut lite mer reklam sen ska jag gå hem.
ta hand om er!!!
*Längtar efter att sitta i Annikas garage och snacka skit* ;)
bye!


Kommentarer
Postat av: zikkis

haha, men ääälskling....vi har bott ihop i över 2 år! du glömde ett år...;) puss puss puss puss....<3

2009-07-14 @ 21:15:49
Postat av: Mötley Annika

men vännen jag längtar jag oxå kramar i massor till er båda !

2009-07-19 @ 19:33:04
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0