SOMMAR och snart semester

Eftersom Zikkan har semester så tar ju jag det med.
vi ska till NORRLAND! och jag längtar som fasen!!  Men den här gången får det vara sol där, förra året var det 14 grader som varmast tror jag haha!. Man kan inte ha tur hela tiden.

Så.. tiden som gått, för det har gått ett tag. Jag är lite seg på inlägg här men det är bara för att jag har så otroligt mycket att göra.
hemsidan är ju uppe och den nya domänen är köpt
www.artmissy.se
Kunder börjar trilla in :D både till nagelsalongen och butiken.
Och rätt nyligen gick det ut ett mail till 16500 brudar om sidan , så nu är det bara vänta o se vad som händer.

Och nya saker är på väg in i butiken!! 

lite bilder kanske?  senaste naglarna på mej själv =)



Men snart är det dags för sommar naglar ;D

Vi har varit hos pappa i helgen som var. Han fyllde år i veckan. Där dräller det ju alltid av hundar och en massa söta valpar!  Tog lite kort.


söt söt söööööt kelpie valp =)




underbara söta lilla bc valp namn: Inte




Finaste Pappa (som tittar ner på lilla Inte som ligger nedanför)


Pappas lilla vakt hund "Skrutten"


Med betoning på LILLA, här ligger han i famnen på en av dom underbaraste människorna i världen.


Och så en bild på min frilla då.. inte helt stylat o allt de där.. men skit samma.
ser ni att det är som innan fast kortare?
Aja, nog tjatat om det, det hade kunnat vara värre lixom




MEN VET NI VEM VI KLAPPADE I ONSDAGS????
jag blev så gladg, jag bara stod o log .. vi spenderade jätte mcyket tid med att bara titta på denna söööööööta lilla glänsande Flodin.. oooh kjjjääärrrrlek!


Visst ser det ut som hon flörtat med mej?   *blink blink in i kameran*  (det ser ut som en hon, titta i ögonen)



Hon kändes nästan som man kan tro att hon känns, som en tajt badboll/varm plastig skinn.
Mja förmodligen är hon inte gjord av plast, men det känndes rätt likt.

och den här skönheten var jag tvungen att fota.. Om ni undrar var vi i Eskilstuna djurpark haha!


Nu ska jag fortsätta koppla av lite här.
Detta är första helgen som vi bara är hemma sen första helgen i maj.. DEN NI.
Ni som inte tror på oss när vi säger att vi "inte har tid" haha.. belive me.. får ni någonsin den där känslan av att
"oh ja vi är äntligen hemma, nu måste vi skynda oss på att koppla av"
Näh, förmodligen inte, och ni som har det... Jag vet hur det känns.

men den här helgen ska vi typ grilla med lite vänner, UTANFÖR PORTEN
HAH!  så långt ska vi, kanske till affären för att handla mat typ.
Oh så skönt de ska bli!

Ha en underbar helg!
PUUUSSS O KRAAAAM

Jag måste bara få kasta in dom här oxå ;)  (Zikkan påminde mej om att "det fattast bara" så jag måste faktist lägga till dom här!!!)





han är för underbart min älskling! <3


Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Snygg frippa och snygga naglar-blir riktigt sugen. Bon voyage!

2009-07-11 @ 22:40:11
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: margit

Vilka gulliga hundar du har på Bloggen!!! Jättesöta!!! Är det dina egna?

2009-07-21 @ 23:03:43
URL: http://margitholm.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0