Looking back

jag har då tittat igenom en massa gamla mobil bilder.
Det var lite skojj faktist.

tänkte jag skulle dela med mej av lite..

Förra sommarens norrlands resa :)

Lite middagsmys hos Lotta.








Sommarstugan... när jag säger att det ligger vid vatten så överdriver jag INTE....



Ja ni ser ju själva hur långt det är till vattnet från altanen...






Sen hittade jag lite annat smått o gott...
lite humor... eller ett bra erbjudande åtminstånne..





Jag älskar den här bilden.. kolla på virus TRYNE!!


sen fick vi lite kattsand av mamma... det räckte lääääääääääänge!!!!!



nanananananananan VIRUUUUUUUUUUUUS


En fin bild på min fina Zikkan <3



en till.. fasst fin på riktigt..


Oså tyckte vi att vi hade gjort så fint i storarummet!




det är lite skillnad på platsen nu rå




Nu ska jag se till att äta något.. sen få vi se om jag går till grannarna eller stannar hemma.
Bai Bai

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Men så kuuul att ni ska komma till NORRLAND igen!!! (Och fin-fina bilder var det, ha ha ha!) Jaha, får man beställa en sådan där ögonfrans-grej nu då? :-P

Och ni måste ju komma och grilla hos oss också!

Efter imorrn (fredag) har Fredde två veckors semester (en annan måste minsann jobba :-S). Men nog kan vi väl passa ihop nåt så ni kan hälsa på? :-D

Kraaaam L8

2009-07-23 @ 19:17:30
URL: http://icelady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0