Hemlängtan och Nagelmodeller

Ja då ska man flytta hem till mamma snart då.
Imorn ska vi packa och städa klart det sista i lägenheten så det är snyggt och redo för film teamet.
sen bär det av hem till mamma på tisdag.. ska bli  mysigt faktist.
Och nu har jag ju som sagt så jag kan ta med mej både datorn och bredbandet.
Och en del bärbara tv spel ^___^  <3
Har helt fastnat i Final fantasy till Nintendo DS, har redan spelat över 8 timmar på det.

Tyvärr Annika så går det ju inte att fota någe bra så man ser färgerna i håret :/
Vi har bara mobil kamerorna
Men vi kan göra ett försök imorn i dagsljuset om vi hinner :D
Det rosa är verkligen ROSA , det blev jätte bra.

Jag har kommit på att jag behöver en nagel modell,
Jag behöver testa nya material och nya färger på någon.
Att jag får testa olika färger och gelér och glans, och i utbyte får modellen rabatt på priset.
Vilket är en bra deal, med tanke på att man bara kan lägga över ett nagellack om man inte tycker om färgerna jag använt,
det handlar mest om skimmer och små färgskiftningar.
Men jag vill kunna testa allt och ta kort, så jag har exempel att visa kunderna.
Som det är just nu vill alla kunder ha samma sak, men det är inte så konstigt eftersom dom inte vet hur dom andra varianterna ser ut. Så jag behöver en prov docka :D
Någon i sthlms området som känner sej sugen?
Helst ingen nagelbitare

Nu är klockan 1 igen, jag KAN inte gå o lägga mej tidigt
jag måste göra ett försök nu,
Ha det bra alla!
pussar och kramar!!
Zikkan hälsar



      

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Jag får väl fota ditt hår när jag kommer!!

Åh det ska bli så kul att se er bostad sen...!

Sååå spännande!

Lycka till nu med att flytta hem igen!

Ses på söndag!

2009-01-12 @ 10:55:59
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

Hej ok .... hälsa zikkan och hör av er vill ju veta ALLT sen ...kramar

2009-01-12 @ 13:34:03
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0