Vardagsrum 2.0

Ja ni som inte varit hos oss o kollat sen Roomservice varit här o ändrat om lite är säkert nyfika..
tänkte bara säga att det är HELT SJUKT JÄVLA AS COOOOOOOOOOLT!
Det är hittils det ända jag tänker säga. ;)
Får inte lägga upp bilder o sånt fören programmet gått, ni kommer få se allt vecka 10  på kanal 5.
Tlls dess får jag inte berätta så mycke heller ;)

Jag har fått hem paraffinbadet nu, det är SÅ grymmt!!!  det är verkligen underbart.
Har du eller någon du känner ömma leder, reumatism, torra o spruckna händer eller bara frussen o stel så rekomenderar jag verkligen att komma till mej o ta en paraffin behandling.
Det häljper garanterat det torra o spruckna redan efter första behandlingen.
Det kan jag verkligen stå för att skriva och säga!

happ.. mera då... hmmm..
well, annars är det inte så mycke jag kan säga just nu om situationen i livet.. det rullar på och vi har fullt upp med att sätta igång egna företaget och få saker att rulla, och att göra om hemma i resten av lägenheten.
Man vill ju inte bara ha ETT snyggt rum... ^^

Pappa kommer på middag imorn oxå, de ska bli mysigt!! 
 
nej altså jag har inte så mycket att skriva om just nu känner jag.
Eftersom jag inte får skriva om vardagsrummet så vet jag inte hahah..

ha det bra alla!!
kraaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Paraffinbad för händerna är något min mamma gör ofta (p g a reumatism m m), och hon tycker det är toppenskönt och får bättre fungerande händer efteråt!



Ja, vi längtar till vecka 10!!!!!! :-D Ska bli sååå spännande att se allt! Och jag antar att ni också är sugna på att se hur allt gick till när de fixade till allt.



Hur går det med FA-skatteansökan och allt annat som hör företagandet till?



Här laddar vi inför påskfest & såklart ESC-festen!! En liten fest på lördag blir det för den nyinflytte Linda fyller 30 idag och ska ha festen då. Samt då så ska vi såklart se Melodifestivalens första deltävling också!



Kram på er!

2009-02-03 @ 16:28:50
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

VI KOMMER SITTA SOM KLISTRADE VID TVN ... krammmm

2009-02-04 @ 17:36:19
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0