You are not in Kansas anymore

Oh but I am
Vad tror ni det är som inspirerat det här lacket????
*flin*
(rätt dålig skärpa på den här bilden, men man ser glittret rätt så bra)
Ja o sen har jag lagt i lite mer färg i håret, men det tvättas väl snart ur... Luggen och det förra nagellacket matchade varandra haha!!
Jag blev less på att vara så färglös ;)  Blond o brun är ingen färg på mej, Jag behövdes piggas upp.
Såhär såg det ut när vi åkte på 50års kryssning med Mamma t.e.x
Ja det var det.
Klockan är en hel del, Men jag får skylla mej själv att jag är vaken, jag tog en "liten tupplur" som bara skulle varit en powernap!  det blev en och en halv timma... suck.. från kl 18.20 till 19.50  kändes ju värt att gå upp då, eller hur??haha.
På tok för sent att ta en powernap! men åt helsikes för tidigt för att gå o sova.
Så här sitter man och inte är allt för trött direkt.
Ska nog slå på en film i sovrummet och somna till den tror jag.
Puss O kraaam

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

det blev fint med håret! paketet kom idag, å jag får tacka så mycket!!!!!!!!

:)

2009-12-14 @ 17:57:22
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0