Nu är julen överstökad

Idag är jag verkligen helt slut. Kan inte förstå hur trött man kan vara..
Orkade knappt vakna imorse och jag är fortfarande helt slut!
Har somnat framför tvn tillomed. Det gjorde Zikkan med så han är inte så pigg idag heller.
Men Julafton är avklarad. Kändes inte riktigt som Jul måste jag erkänna.
Har inte haft någon julkänsla alls. Men det var en mysig dag.

Jag vill till farfar och få ge honom en stor julkram snart,
men dom blir ju aldrig friska därborta så man kan ju aldrig hälsa på :/
Saknar er ska ni veta!!

I julklapp fick jag /vi massa bra saker, MEN vi fick en spikmatta! haha!
något vi sa att vi aldrig skulle skaffa oss, det är ju samma hype på dom som på dom där hemska foppa tofflorna.. huwwa!!
Men nu har vi en, jag ska prova den snart, ska prova lägga mej på den och se om den hjälper ryggen något.

Jag fick trådlöst tangentbord och mus av darlingen, Engelska nagel tidningar (vi har bara en enda tidning om det här 4 nr om året), svensk maffia, mer greys anatomy och en massa mer saker från släkt och familj.
Vi fick biljetter till Kiss och sonisphere av mamma och pappa och en dammsugare till salongen :)
Fantastiskt.

Jag har fått träffa min underbara Niklas oxå, han som flyttade till Wales.
Vi fick en hel kväll tillsammans igår. Det var jätte mysigt och det var så längesen!
Saknar honom fruktansvärt mycket. Men han avslöjade att han nog är på väg att flytta hem igen!
JAAAAA Lucky meee!

Ja, jag har inte helt kommit ur min "inte så bra period" ännu
Helt klart hjälpte det att få lite nya bekanta,
ny fräsch energi och sådär. Men man landar i verkligheten efter ett tag igen.

Idag är jag väldigt låg känner jag, men det är mest för att jag är helt slut med.
Jag hittade ett jätte bra Alice klipp. Han är riktigt stilig här tillomed Men det är ju från (vad jag tycker är) sämsta skivan och inte världens bästa låt, men den är helt ok och jag tyckte den var skön just nu =)
Ha det bra nu vänner!
Kram



Kommentarer
Postat av: Lizaloop

ser väldigt konstigt ut här på bloggen :/

2009-12-28 @ 10:51:57
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0