Katastroooooooooof

Jag har tappat bort min kalender...
Tro mej det är en katastrof! Alla mina kund bokningar och min planering står där, min kassabok är där på varenda liten krona jag dragit in sen jag satte mej som lärling till nu när ja jobbar själv.
Tandläkartider, kunder, påminnelser ALLT!!! jag kan inte driva företaget utan den!!!

Jag har vänt upp o ner på hela lägenheten det är helt sjukt hur just DEN kan ja försvunnit! Den som jag använder mest av allt!  Men jag vet helt säkert att jag inte hade med den till Riga eftersom jag inte ens trodde telefonerna skulle funka där så då tog jag inte med mej kalenderna heller för inga kunder kommer ändå kunna boka tid när jag är där.

Det är inte heller bara att köpa en ny vilket jag absolut kan göra, men det är det att all info som står där är ovärdelig. Köper jag en ny dyker ju inte alla bokade kunder upp igen lixom, Jag kommer kanske missa kunder! 
Och kassaboken går ju absolut inte att återskapa....

Annika sa iaf att hon har tittat och att den inte ligger hos henne, och jag har gått igenom varenda liten bit av lägenheten istortsett bara ett ställe kvar att kasta ett öga o det är hos mamma, hon ska titta ikväll.
Och jag ber till allt vad folk kallar gudar att den ligger där så jag kan sova igen.  Hela företaget är verkligen beroende av den där jäkla kalendern.
Nagelsalong utan kalender är som en webbutik utan internet!


håll alla tummar för mej ikväll nu! Mamma ringer då hon tittat. :( 
Fasen... Jag vet inte ens om jag kan kalla mej själv klantig, Vi har ju varit på semester och rest fram o till baka till Norrland o Mamma o Riga o hej o hå så man har ju packat upp och packat om hur många gånger som helst..

Nu måste jag äta upp lunchen och andas ut, Idag kommer iaf en ny kund.. Tiden har jag i huvudet.. Problemet är bara att jag inte kan boka ett återbesök åt henne för jag har ingen aning om hur mina dagar ser ut.

Wish me luck!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0