jahapp, då har det varit påsk

Det är ju ingeting vi direkt firar i våran familj.
Hemma hos oss finns det inte ett enda pynt.  Känns som det är mer för barn och så.
Vi har ju inte så många kvar i våran släkt, Min lilla supersöta kusin såklart då.. 2 ½ år
Han är så söt så det är helt galet, och nu pratar han som fasen oxå, snabbt går det :)
Och så träffade vi såklart min andra härliga kusin Daniel, som numera är tonåring ;D
Han har alltid varit lika lugn och lätt att ha o göra med som resten av min familj.

Ja, vi.. eller jag rättare sagt, spenderade påsken ute hos mamma.
Zikkan jobbade.. som sagt så firar vi ju inte så mycket så det var ju som att jobba vilken helg som hellst.
Soligt och skönt har det varit, vi har varit ute och krattat och fejjat.
Vi ska ha loppis där ute två gånger i sommar så vi har börjat gå igenom källaren där.
Huwwa vad bråte och junk. mycket blev såklart kastat.  Vi ska se till o gå igenom vårat källarförråd nu i vecka med.

Nu kom våran reklam på 5an igen ;)
det är en helt ok reklam, vi är inte med så mycket haha!!!

förresten... ta en titta här.
Och bli medlem, ni kan samla ihop till gratis smink o presentkort ;)


Jag har varit dålig på att skriva sista veckorna igen.
Det har varit lite upp och ner som det kan vara ibland.
Men som tur är har jag zikkan som alltid är glad så jag kan inte bli speciellt deppad eller så.
Han livar upp allt i min tillvaro <3
Jag har några motgångar just nu som inte alls är roliga att tampas med, men eftersom jag har Zikkan är livet ganska enkelt ändå ;)

Hoppas eran helg varit fin och solig!
Ta hand om er och njut av solen,
ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Mian

Ja visst har det varit en underbar påskhelg! Skönt att höra att du haft det bra. Det är inte alla förunnat att ha en vänn som lättar upp, stötta och leder när det är tungt. Låter spännande med loppis. Älskar att åka runt på loppis på landsbygden. Det är där man kan göra de riktigt bra fynden. I sommar har vi ingen bil...lär bli glest med loppisar då.



I vår familj firar vi påsk, men numera bara en jättemiddag på påskafton där alla tar med sig något till påskbordet. I år kunde vi sitta ute i solen! Underbart! Här hemma finns inte mycket pynt. Någon enstaka kycklingprydnad bara. Kidsen är för stora för att gå påskkärringar, och det kommer knappast några och tigger godis vid dörren heller. Skönt! Vissa helger får gärna passera som långhelger bara. :)



Ta hand om dig!

2009-04-13 @ 11:21:33
URL: http://eldkvinna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0