Helg

inte för att helgenra för oss ser helt olikt ut från vardagarna, MEN  man får ju ändå en extra känsla av avkoppling,.
En vi tänkte spendera helt på ommöblering!
vi ska byta rummen på sovrummet och data/sy/kontor/gäst rummet.. så det kommer bli slit o släp.
ska fan komma ihåg at ge före och efter bilder,
 men det är jääääkligt stökigt i rummen som det är just nu, så det får ni leva med.
Vi har ju nästan rummen som förråd till allt som fanns i storarummet förut.. haha.. nåja. det kommer nog bli as bra det här tror jag.
jag har tänkt på den idén förut men inte sagt något, så när jag sa det till Zikkan igår gick han igång på det me en gång o ville göra det direkt, så idag sätter vi igång när han vaknat ^^


Iförrgår hittade jag en underbar tjej på nätet.
Jag satt o tittade på en secondhand sida för lite alternativa kläder och prylar i usa, har alldit gillat den o köpt en hel del saker därifrån. Det är lite som ett mini mini blocket , du förstår hur det är uppbyggt då?
Där hittade jag iallfall en tröjja jag blev helt kär i, och tog kontaskt med säljaren som visade sej ha en butik, så kläderna var nya.. och till underbara priser.
Och en super super service!  jag tycker det är skit svårt att hitta kläder som passar och beställer jag hem kläder är dom oftast för små eller så, vilket gör mej skit lessen så jag drar mej hellre för det.
Men jag sa vad jag hade för storlek i "normala" fall och hon tog mått på kläderna och sa ärligt vilka jag skulle passa i och inte.
Der slutade med att jag inte köpte den jag först hittade för den hade varit för stor, inte heller två jag kikade lite på för dom hade varit för små.
Men det blev dessa tre :D:D:D







jag kan knappt vänta!!
alla dom här tre INKL frakt!!!  500:-   helt underbart! det är fan billigare än att åka till stan och köpa 3 toppar.

http://www.alittletouchofmagick.com/

hon får in nya saker rätt ofta säger hon, så jag ska kolla varje månad .
Jag är så otroligt nöjd med hennes kundservice så hon har mej kvar för alltid.

Oh! vi har testat en ny matgrej också! Palmlådor =)
det är små små lådor av palmblad med grönsaker,ris och en tiger räka i, sååååååååååå gott och så gulligt!
jag ska lägga upp bilder senare, ska ju möblera om idag så jag orkar inte plocka fram sladdar o grejjer ^^

nu ska jag brödrosta vofflor til frukost!
jajjemenn, det går ;) har köpt sånna vofflor på ica
brödrosten gör dom frasiga. hihi
hej hej!!!
ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

ååå så fin den sista var eller ja alla men stjärnor och jag du vet :) trevlig lördag kram

2009-04-18 @ 16:49:59
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack..jobbigt ...tack

2009-04-21 @ 07:21:17
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Karrow

Den sista var jättesnygg :)

2009-04-21 @ 09:44:18
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: Mian

Jättesnygga toppar alla tre!! Jag ska allt ta och kika på hennes sida! Tack för länken! Men du, ringde du upp eller mailades ni?



Kul att möblera om. Det känns alltid så nytt och fräscht efter man gjort det. Å så har man chansen att slänga allt "skräp" som man alltid samlar på sig. Jag fixar inte det så bra längre med min värkande kropp, men jag har en riktig hustomte till sambo, han e alltid öppen för förändring i hemmet. Han flyttar grejer i ett nafs, för oss båda :)



Ha en fin fin helg!

Kram

2009-04-23 @ 08:29:23
URL: http://eldkvinna.blogspot.com/
Postat av: Lizaloop

Du måste ju visa bilder på hur det blev med den andra soffan å så ju, å allt annat ni gjort om!

2009-04-29 @ 12:39:19
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0