Ny vecka nya uppgifter samma tankar

Ja då har en jäkla massa saker hänt igen.
Som vanligt haha!
Men det är bara att hitta nya krafter och ta sej igen om och hantera helt enkelt.

Jag ska snart ner och ta hand om en kund så jag ska bara klottra ner lite uppdeteringar.

Jag och Nico har kommit på ett till sätt att få inte lite cash.. jag tänker inte avslöja vad det är eftersom ingen få sno den innan vi kommit igång.
Vi blir inte dom första här i världen som sysslar med detta direkt, men det marknaden är inte mättad på det området ännu så vi tror på det här, förutsättningarna ser jäkligt bra ut ;)
nyfikna??
Bra! =)

Ingen choklad mässa eller symässa i helgen blev det för min del.
pengarna räcker inte riktigt till, dessutom jobbade zikkan hela helgen så jag visste inte riktigt vem jag skulle gå med.  Men jag sörjer inte.. jag har haft en skön helg ändå.

Idag har jag tagit tag i jobbiga samtal o räkningar som var jobbiga att hantera.
Lite inkasso och hyresgästförenings rådgivning och så. *stor suck*
Nåja, det hela verkar lösa sej ok ändå, även om en räkning jag inte tycke rär rättvis måste betalas, och den är på en STOR summa pengar. Men det finn sju alltid delbetalning och jag och Mamma samsas om den. Tusen tack Mamma! hon ska egentligen inte behöva det men ställer upp där som en ängel vid min sida ändå.

Jaa.. på vänner fronten är inget förändrat.  Eller jo, det är ännu tyngre.. just när det kändes som det började lätta lite kom Jenny hem med ett STORT tungt lass! självfallet står jag vid hennes sida! Det ingår i avtalet efter 20 års vänskap i min värld!

Många timmar av umgänge blir det med Nico och jag tackar gudarna(om dom finns) för det, utan henne vet jag inte riktigt hur jag hade orkat!

Saknar Bamse något fruktansvärt.. Precis som jag och Andreaz sa så kan kärleken av vänskap vara lika stark som kärleken till en partner och det känns nästan som jag o Bamse har gjort slut! hahah och jag och Lillskiten har en "paus" i förhållandet..

Men han var en av mina närmaste och jag öppnade mej verkligen för honom, han gjorde desamma och vi hördes ofta och mycket och träffades så ofta vi kunde.
Om jag inte hörde av mej på två veckor fick han panik och undrade om jag var sur eller hade lessnat på honom.. men nu då han inte hör av sej alls eller har tid till att varken ses eller skicka sms till mej på nästan 3 månader så är han förvånad över att jag blir lessen eller fundersam.. suck.. aja.. jag orkar inte gå in på det så djupt.
Men hade han träffat en tjej hade jag förstått att vi inte ses eller hörs så mycket, men det är inte ens något sånt han bara 'som han skrev' "har ett liv oxå"
som om jag en jäkla börda att umgås med eller som att han gör mej en tjänst att träffa mej.
Jag har MÅNGA andra jag kan umgås med om det ska vara så, jag har andra vänner.. tänker då inte hänga kvar vid någon som verkar anse mej vara en börda. Tack o hej.

Ja den 25te november tar pengarna slut från futurum, jag har ångest så det räcker och blir över.  Men ingen energi till att lägga ner på det just nu. men jag måste...
Just därför ska jag o Nico ses och smida lite planer idag.  :) detta ska fan bringa in lite extra klirr i kassan

På torsdag ska jag till tandläkaren och ta ut stygnen efter min tandutdragning.
Ska bli skönt att kunna gapa igen efter två veckor.
Nu kan jasg iallafall äta rätt så normalt. Det är alltid något!
Har varit ett helvete, men nu komme rjag ladrig mer ha problem med den tanden iallfall.
Det var en visdomstand som hade växt med kronan in mot dom andra tänderna istället för rakt upp som den ska.
Jag har dragit ut på den grejen i flera år nu, det var dags. Så nu är den borta.

På onsdag ska jag vara barnvakt till lilla David, min gudson.
Han är bara 3 månader men hans mamma behöver en kväll för lite ompysslning och få bara totalt koppla av och få unna sej något själv efter allt hemskt som hänt henne så jag ska ta honom den kvällen/natten.
Zikkan jobbar dygn då.. så jäkla typiskt!!   Men underbara Nico får komma till räddning, hehe. 
 
Appropå barn, GRATTIS CHALLIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag är så jäkla glad för din skull! tänker på det varje dag o blir alldeles glad i magen. Borde ha ringt för längesen och grattat men hoppas du läser. Annars skickar väl djungeltelefrafen vidare min grattis hälsning ;) saknar dej föresten.

Föresten, var tod Annika vägen? skulle inte du komma o hälsa på? tycker jag har fått massa sånna längtansfulla meddelanden. Var det inte den här veckan du skulle säga hej här nere?

Nej, nu ska jag ner till salongen och ta hand om min kund, sen ska jag nog fira med något till mej själv för att jag varit så duktig och ringt ALLA jobbiga samtal idag, känner mej jäkla duktig faktist.

Ta hand om er,
Och Farfar, jag älskar dej!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

jag ska framföra grattishälsningen till challis, du vet dom hasr ju inget nät där de bor nu, eller nja ibland men då är det så segt att de gör de de måste och inget mer!!

2009-10-14 @ 11:11:49
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

Hej vännen jo det var ju det men jag (vi) har haft fullt upp middagsbjudningar konsert osv ikväll åker jag hem men jag kommer ner fler ggr krammmm hälsa brorsan !

2009-10-14 @ 13:22:09
Postat av: Skönhetsbloggen!

Mycket intressant läsning. :)

2009-10-16 @ 18:52:42
URL: http://strawberriness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0